Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Μπανιέρα που φωσφορίζει! Ένα φανταστικό παιχνίδι για μικρά και μεγάλα παιδιά!


Βρήκα ένα παιχνίδι που είμαι σίγουρη πώς τα παιδιά μας θα λατρέψουν! Γεμίζετε την μπανιέρα με νερό, κλείνετε τα φώτα και βάζετε  μέσα, ράβδους που φωσφορίζουν! Σκέτη μαγεία! Μπορείτε εάν θέλετε να βάλετε ψαράκια, κοψύλια, καράβια, γοργόνες και πειρατές! Και η εξερεύνηση του νυχτερινού βυθού, με όπλο την φαντασία, μόλις αρχίζει! Μοναδικό παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

10 σχόλια:

  1. Φαίνεται μαγευτικό, ωστόσο να σου πω την αλήθεια έχω τρομάξει με αυτά τα φωσφορίζοντα πράγματα διότι διάβασα τις οδηγίες τους που μιλούν περί τοξικότητάς τους κτλ -αν θυμάμαι καλά μεταξύ άλλων λέει κιόλας ότι αν σπάσει και χυθεί το υγρό που έχει μέσα είναι επικίνδυνο - και παρόλο που έκαναν φοβερή ατμόσφαιρα και τα βάζαμε στο δωμάτιο και χαιρόμασταν οικογενειακώς, από τότε που διάβασα αυτά που έγραφε το σακουλάκι τα απαγόρευσα δια ροπάλου στο σπίτι (έχω παιδί που δεν είναι ούτε τριών ακόμα οπότε δεν είναι και τόσο απίθανο το εφιαλτικό σενάριο να το κοπανήσει πουθενά, να ραγίσει και να αρχίσει να της χύνεται το υγρό στα χέρια)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλειο! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κάνουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαγικο το Παίζουμε μαζί! Σ' ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μυρσίνη το παιδί σου δεν θα το αφήσεις να παίζει μόνο του. Μαζί του θα είσαι. Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρσίνη εχεις δικιο αλλά εχεις δοκιμασει ποτε να τα σπασεις; Εγω το βρηκα ιδιαιτερα δυσκολο παντως οταν το δοκιμασα, ωστε να γινει τυχαια στα χερια μικρου (η ακομα και μεγαλου) παιδιου! Και οταν λεω δυσκολευτικα εννοω πως ουτε ραγισμα δεν καταφερα να του κανω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει crash test οπότε χαίρομαι διαβάζοντας ότι δεν σπάνε τόσο εύκολα όσο φοβόμουν.
    Δεν θα την άφηνα εννοείται να παίζει μόνη, απλά αμφέβαλα για την ανθεκτικότητά τους...
    Λέτε είμαι υπερβολική που τα φοβήθηκα τόσο; Να τους δώσω μια ευκαιρία; Γιατί πραγματικά κάνουν απίστευτη ατμόσφαιρα τα άτιμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πού μπορούμε να τα βρούμε αυτά? δεν έχω δει κάπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε σούπερ - μάρκετ υπάρχουν. Δείτε κι αυτό θα σας αρέσει. http://paizoumemazi.blogspot.com/2012/01/blog-post_4851.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμει΅ τα είχαμε αγοράσει απο το jumbo και μόλις το άνοιξα χύθηκε όλο το τοξικό αυτο υγρό πάνω μου! Προσοχή λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα δεν μου έχει συμβεί, ποτέ, αυτό. Ελέγχω ότι όλα είναι εντάξει και το βάζω στην μπανιέρα. Πλέει και όλα μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...