Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Πρωτοχρονιά στο Μαίναλο!


 
Σήμερα, ήταν μια υπέροχη μέρα! Είχαμε πάει στο Μαίναλο και απολαύσαμε το χιόνι! Το βουνό χιονισμένο ήταν  μαγικό!
Η κόρη μου δεν έχασε την ευκαιρία να πάρει ένα ελκηθράκι και να κάνει συνεχώς βόλτες, τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια!
Η θερμοκρασία ήταν χαμηλή! Το χιόνι φρέσκο κι όλα ήταν πολύ χαρούμενα και γιορτινά γιατί ήμασταν όλοι μαζί!
Ανεβαίναμε ψηλά με το έλκηθρο και κατεβαίναμε την πλαγιά! Ήταν συναρπαστικό! Μετά, η Αντριάνα ήθελε να δοκιμάσει να κάνει μόνη της! Κι ύστερα, έπεφτε κάτω κυλιότανε κι ανοιγόκλεινε τα χεράκια κολυμπώντας στην χαρά!
Η κόρη μου δεν σταματούσε να τρώει χιόνι! Το καλύτερο παγωτό! Ο μπαμπάς της έλεγε να σταματήσει, εγώ την άφηνα!
Ύστερα, ανεβήκαμε ψηλά σ' ένα λόφο από χιόνι και χαζεύαμε τα σύννεφα! Μαγικό να ονειρεύεσαι!
Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και αγάπη!



Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


4 σχόλια:

  1. Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!!! Λία, Χανιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ ήρθατε στα μέρη μας; Χαίρομαι που σας άρεσε και περασατε καλά!
    Την επόμενη φορά να έρθετε κι ως τη Βυτίνα να τα πούμε κι από κοντά.
    Καλή χρονιά ευχομαι γεμάτη από όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν πολύ όμορφα! Θα χαρώ να σας δω! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με το καλό να έρθει ο νέος χρόνος σε όλους μας και να φέρει μόνο χαρές!! τέλεια φαίνεται να περάσατε!! μου θύμησες τότε που είχαμε πάει με τον άντρα μου το 2006 νομίζω!!
    εμείς εδώ στη Σουηδία ακόμα να δούμε χιόνι!!περιμένει η μικρή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...