Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Yoga για παιδιά!



φωτογραφία από
Προχθές, σκεφτόμουν ότι ο χρόνος που έχω στην διάθεση  μου είναι ελάχιστος και οτι δεν έχω την πολυτέλεια να πηγαίνω και να γυμνάζομαι μόνη μου, κάπου έξω.  

Ύστερα δεν ήμουν σίγουρη ότι ακόμα και εάν μπορούσα θα το έκανα γιατί τον ελάχιστο χρόνο που έχω,  θέλω να τον περνάω, μαζί με το παιδί μου. 

Ψάχνοντας πέτυχα έναν από τους καλύτερους τρόπους για να κάνουμε μαζί,γυμναστική, τη yoga. 



Η επιστήμη της γιόγκα έρχεται από τα βάθη των αιώνων. Επιδιώκει την σωματική και ψυχική υγεία του παιδιού, βελτιώνοντας την πνευματική και συναισθηματική του κατάσταση.Η Γιόγκα είναι η επιστήμη ενός αρμονικού τρόπου ζωής.Επιδρά σε όλα τα επίπεδα, φυσικό, ζωτικό, διανοητικό, συναισθηματικό και πνευματικό.

• Η λέξη Γιόγκα σημαίνει ενότητα και προέρχεται από την σανσκριτική λέξη yuj που μεταφράζεται: ενώνω. Ένωση, συνταίριασμα, εξισορρόπηση των αντιθέτων.
• Με διάφορες τεχνικές γιόγκα επιφέρουμε ισορροπία στα συναισθήματά μας, σταθερότητα στις διαθέσεις μας, διαύγεια στις σκέψεις μας. Τελικά καταφέρνουμε να ενώσουμε το πνεύμα με την ψυχή, την ατομικότητα μας με το Όλο.
Με πνευματικούς όρους περιγράφεται η ένωση της ατομικής συνειδητότητας με την κοσμική συνειδητότητα. Σε ένα πιο πρακτικό επίπεδο, γιόγκα σημαίνει την εξισορρόπηση και εναρμόνιση του σώματος, του πνεύματος και της ψυχής.
Αυτό επιτυγχάνεται με την εξάσκηση με ασάνες, την γυμναστική της Γιόγκα, με πραναγιάμα, ασκήσεις αναπνοών και συγκέντρωση και διαλογισμό.
Μόλις της έδειξα το βίντεο με μάθημα yoga για παιδιά από την yogaartscentre ξετρελάθηκε! Από τότε μου ζητάει να κάνουμε κάθε μέρα, γιόγκα!

Yoga on Greek Tv
Μάθημα Γιόγκα για Παιδιά YOGA ARTS
με την Ιλιανάντα και την μικρή Χριστίνα.
Από την εκπομπή Καλό Καλοκαίρι.

 Τα παιδιά μέσα από τη yoga αναπτύσσουν την ικανότητα συγκέντρωσης, ισορροπίας και χαλάρωσης. Δυναμώνουν σωματικά, αποκτούν ευλυγισία και συντονισμό του σώματος. Αρχίζουν να αισθάνονται πιο καλά με το σώμα τους και οικοδομούν την αυτοεκτίμησή τους. Χτίζουν αυτοπεποίθηση και επίγνωση του εσωτερικού τους κόσμου. Μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους αντί να ανταγωνίζονται. Αναπτύσσουν «ενσυναίσθηση» και συμπόνια – την ικανότητα να νιώθουν τους άλλους, καθώς και να αναγνωρίζουν και να σέβονται τα συναισθήματά τους.
Δείτε ένα video με τα ευεργετικά αποτελέσματά της σε παιδιά, σε ένα δημοτικό σχολείο.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...