Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Μοναδικά φορέματα σε υπέροχες τιμές!!!




Τιμή: από 9.99 ευρώ έως 13.62 ευρώ 
-ανάλογα με το μέγεθος για κοριτσάκια 4, 8,  9, 11 ετών-


Επειδή, πολλές μανούλες μου το ζήτησαν βρήκα και σας παρουσιάζω, μερικά, ακόμα υπέροχα ανοιξιάτικα φορέματα σε εκπληκτικές τιμές!
Η κομψότητα είναι απλώς θέμα επιλογών!


Τιμή: Από 10.90 ευρώ έως 11.35
-ανάλογα με το μέγεθος για κοριτσάκια από 12 μηνών έως 6 ετών- 

Τιμή: από 12.26 ευρώ έως 13.17
-ανάλογα με το μέγεθος για κοριτσάκια από 12 μηνών έως 6 ετών-



Τιμή: από 12.26 ευρώ έως 15.89
-ανάλογα με το μέγεθος, για κοριτσάκια από 4 έως 12 ετών-


Τιμή:8.63 ευρώ 
- για κοριτσάκια από 2 έως 5ετών-

Τιμή: από  14.07 ευρώ έως 14.98
-για κοριτσάκια από 12 μηνών  έως 6 ετών-


Τιμή: 19.71 ευρώ

Τιμή: 13.62 ευρώ
 για κοριτσάκια 4-5 ετών

Τιμή: από  9.99 ευρώ έως 11.80 
-για κοριτσάκια από 4  έως 8 ετών-

 Τιμή: 6.98 ευρώ 
για κοριτσάκια 2-3 ετών
Και τέλος ένα για μωράκια από 0-3 μηνών! Υπέροχο!!!
Τιμή! 6.13
Πολλές φίλες μαμάδες με έχουν ρωτήσει πώς  μπορούν να πάρουν, τα παιχνίδια και τα ρούχα που παρουσιάζω... 

Στην αρχή κι εγώ είχα αμφιβολίες... να παραγγείλω κάτι μέσω internet; Είναι αυτό ασφαλές; Και εάν βάλω χρήματα σε μία κάρτα, μήπως μου τα κλεψουν; Και όλα αυτά...

Μετά, έμαθα για τις προπληρωμένες κάρτες που δίνουν οι τράπεζες (Κύπρου, Αττικής και άλλες) και εκεί βάζεις ότι ποσό χρημάτων θες, οπότε δεν κινδυνεύεις... Και μετά το παραγγείλαμε... 

Οι παραγγελίες από το Amazon είναι ασφαλείς... 
Τόσο απλό...

4 σχόλια:

  1. Μου λεει οτι δεν μπορουν να τα στειλουν στην διευθυνση μου...Τι κανω λαθος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιο ακριβώς Εύη μου δοκίμασες να πάρεις; Τα έχεις καταφέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. NA RWTHSW OMWS KATI POSO SE PERNOYN STO TELONIO GIA NA TO PAREIS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ προσπάθησα να πάρω το

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004C24382/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=paizoumemazi-21&linkCode=as2&camp=1634&creative=19450&creativeASIN=B004C24382

    και το

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004KSCP7O/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=A312FGPNZHFEDE

    και δεν το στέλνουν στη δ/νσή μου :(

    Vana

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...