Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον Ελύτη!


Τις προάλλες μετά την βροχή στο σχολείο, βγήκε ένα ουράνιο τόξο...Και ξαφνικά, τα παιδάκια της τάξης μου άρχισαν να μου φωνάζουν, χαρούμενα να κοιτάξω τον ουρανό, να το δω.
 
Και προς μεγάλη μας έκπληξη είδαμε να φτάνει στο σχολείο μας και ένας γλάρος...Τις προηγούμενες μέρες, μιλούσαμε για τον Ελύτη...Το 2011 είναι αφιερωμένο στον ποιητή του Αιγαίου...Κι ύστερα ένα κοριτσάκι μου είπε "Κυρία, κοιτάξτε ο γλάρος του Ελύτη"...Κι άρχισε όλη η τάξη να μου τραγουδάει τον γλάρο...Υπέροχο....
Κι ύστερα, μπήκαμε στο εργαστήριο των υπολογιστών...Τα παιδιά της τάξης μου, μαθητές της δευτέρας δημοτικού φέτος,  ζωγράφισαν  στον υπολογιστή, για τον Ελύτη τους...Είναι υπέροχο, να τα βλέπεις να δημιουργούν...
Οι ζωγραφιές τους είναι γεμάτες χρώμα γαλάζιο...
 Φτιάχνουν την χώρα μας, λουσμένη με ήλιο και φως...
Ονειρεύονται έναν καλύτερο κόσμο.
Καλημέρα Ελλάδα! 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...