Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Μια ντουλάπα για παιχνίδι με το παιδί μου!



Θαυμάζω τις παιδικές ντουλάπες που οι μαμάδες τα έχουν όλα ταχτοποιημένα τόσο όμορφα! Πολύ δύσκολο για μένα!
από

Αλλά πιο πολύ θαυμάζω όταν τους γονείς που έχουν φαντασία και μπορούν κάνουν μια ντουλάπα ένα μυστικό πέρασμα στο χώρο της φαντασίας και του ονείρου! Ελάτε μαζί μου, να δείτε τι ανακάλυψα!
από
Όταν ήμουν μικρή, θυμάμαι, μου άρεσε πολύ να κρύβομαι μέσα στην ντουλάπα! Και της κόρης μου της αρέσει πολύ να κρύβεται εκεί...Βρήκα  από το ohdeedoh μερικές πολύ όμορφες ιδέες σχετικά με το πως θα μπορούσατε να αξιοποιήστε δημιουργικά, όλους τους χώρους, ακόμα και μία ντουλάπα, για παιχνίδι με το παιδί σας!
από
 Η κόκκινη ρετρό κουζίνα της Σοφίας... που αλλού; Σε μία ντουλάπα! Εξαιρετική ιδέα!Στην δική σας, μυστική ντουλάπα ονείρων ποια παραμυθάκια θα μαγειρέψετε;
από 
Ο μυστικός χώρος για παιχνίδι της Φιόνας, δύο ετών. Βρίσκεται κάτω από τις σκάλες ενός σπιτιού!
από

Υπέροχη ιδέα! Μια ντουλάπα πέρασμα στον κόσμο του παιχνιδιού! Τι άλλο μπορεί να θέλει ένα παιδί;
από
Έχετε μια ντουλάπα αλλά είναι μικρή; Κι αυτή που βρήκα  μικρή ήταν κι έγινε χώρος για να αλλάζει πάνες  το μωρό!Έξυπνη ιδέα!
από
Η ντουλάπα, εδώ, έγινε καναπές για να ξαπλώνει, να  διαβάζει το παιδί βιβλία και να ονειρεύεται!
από
Ποιο παιδί δεν θα ήθελε να είχε ένα τόσο υπέροχο μέρος για να διαβάζει τα αγαπημένα μου βιβλία;
από
Και ποιο δεν θα ήθελε να κοιμάται μέσα σε αυτήν;Αυτή η ιδέα είναι πραγματικά διασκεδαστική!
από
 Και να τι γίνεται όταν το μικρό μας αποχτήσει αδελφάκι! Μια έξυπνη ιδέα που θα αρέσει σε  μικρούς και μεγαλύτερους  στην οικογένεια!
από
Μια μαμά που ο γιος της θα έκλεινε τα δύο αποφάσισε να του κάνει ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα δώρο! Μετέτρεψε την μεγάλη ντουλάπα τους σε διαστημικό σταθμό! Μια ακόμα, φανταστική ιδέα που δεν θα σας κοστίσει παρά μόνο λίγα χρήματα, θα χρειαστεί, όμως για να υλοποιηθεί πολύ αγάπη και φαντασία!


Λοιπόν, πήρα την απόφαση! Θα ξεκινήσω κι εγώ από τα απλά...με φαντασία, όμως...Η κόρη μου -που είναι 3 1/2 -  κάθε μέρα θέλει να είναι όμορφη και να φοράει μόνο φόρεμα. Της είπα ένα παραμύθι για μια νεράιδα που μοιράζει στα παιδάκια μανταλάκια... και τους ζητούσε  γράψουν με την μαμά τους τις μέρες της εβδομάδας και να ζωγραφίσουν τι θα ήθελαν  να φορούν και να κάνουν την πιο παραμυθένια εβδομάδα της ζωής τους....Την Κυριακή η κόρη μου θα ήθελε να φορέσει αυτό το λουλουδένιο φόρεμα και να τρέξει σε ένα πολύχρωμο λιβάδι λουλουδιών... την Δευτέρα...να γίνει γοργόνα σε μια πολιτεία γαλάζια, βυθισμένη, στο  νερό...Τα όνειρα είναι, εκεί, και μας περιμένουν...ίσως την επόμενη βδομάδα να φτιάξω με την κόρη μου με ντουλάπα για γοργόνες! Θα σας την δείξω!
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε τοΘα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...