Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Τι να κάνω τα παλιά παιχνίδια του παιδιού μου;



 Συχνά, περπατάω σε βουνά από παιχνίδια. Κι αυτό είναι κάποιες φορές εκνευριστικό! Ο καλύτερος τρόπος να ξεφορτωθούμε τα παλιά παιχνίδια από το παιδικό δωμάτιο, -εάν βέβαια δεν τα χαρίσουμε που είναι το καλύτερο- είναι τα τα εκθέσουμε!
από 
Μια καλή ιδέα είναι να τα τοποθετήσουμε σε ράφια!Και όλοι να τα θαυμάζουν!
 
Ή να τα ταξινομήσουμε μαζί με το παιδί μας και να τα βάλουμε σε βαζάκια!
Μια ενδιαφέρουσα ιδέα είναι τα φτιάξουμε με τα παλιά παιχνίδια του παιδιού μας ένα καινούργιο φωτιστικό για το δωμάτιό του!
Θα μπορούσαμε, ακόμα, να μαζέψουμε τα παλιά παιχνίδια και τα βάψουμε λευκά ή χρυσά και να τα κολλήσουμε πάνω σε λάμπες!
Ας μην πετάμε τίποτα.Το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό!
από
 Τώρα που οι καιροί είναι πιο δύσκολοι...ας βάλουμε την φαντασία στην ζωή μας! Τα παιδιά βλέπουν, συνεχώς, το παράδειγμά μας...Είναι μεγάλη ανάγκη, πιο πολύ από κάθε άλλη φορά να γίνουμε επινοητικοί!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

2 σχόλια:

  1. πραγματικα μενω εκπληκτη!το φωτιστικο με παιχνιδια το εχω φτιαξει κι εγω στο παρελθον!δυστυχως δεν εχει μεινει τιποτα να σας δειξω γιατι τα παιδια θεωρηδαν οτι ειναι κι αυτο παιχνιδι κι οτι μπορουν να το κοπανανε δεξια αριστερα!χαχαχα....ειναι καταπληκτικες οι ιδεες σας και εχω εμπνευστει για πολλες δημιουργιες!σας ευχαριστουμε πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιοτατη ιδεα!!
    κατηγοριοποιωντας τα παιχνιδια κι εκθετωντας τα!!

    Ειχα κατι παρομοιο στο μυαλο μου εδω και καιρο,αλλα κολυωμμαι σ αυτες τις ξυλινες ραφιερες με μικρα χωρισματα..
    δεν ξερω που να ψαξω,εχω κοιταξει σε πολυκαταστηματα,αλλα αποτελεσμα ουδεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...