Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Πώς να φτιάξετε μία μαγική γωνιά για διάβασμα στο παιδικό δωμάτιο!


Είναι μια υπέροχη σκηνή για διάβασμα παραμυθιών, στο παιδικό δωμάτιο. Γωνιά ονείρου και φαντασίας! Θα μου άρεσε πολύ, να την έβλεπα και σ'ενα σχολείο!
Για να την φτιάξετε θα χρειαστείτε, απλώς ένα ύφασμα και ένα χούλα χουπ! Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην φαντασία σας!
 Γαλάζιος τοίχος, λευκά ράφια, άσπρα φωτάκια, αιθέρια σύννεφα! Υπέροχα! Μια γωνιά, στο παιδικό δωμάτιο που σε ταξιδεύει...
 Και βέβαια, υπέροχη είναι και η γωνιά με το στρώμα και τον καθρέφτη! Μαγικές ώρες παραμυθιού κι ονείρου! Τελικά, μπορούμε εύκολα να κάνουμε μαγικές γωνιές διαβάσματος, παντού στο παιδικό δωμάτιο! 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

3 σχόλια:

  1. καλημέρα!!! μου αρέσει πολύ η ζεστή αυτή γωνιά που έφτιαξες...θα το κάνω και εγώ...και ελπίζω εκεί τα πιτσιρίκια μου να κάνουν τα πιο όμορφα όνειρά τους.. ευχαριστώ!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα.Τελεια η ιδεα σου.Τα πιτσιρικια τρελλαινονται για κατι τετοια.Εμενα ομως μου αρεσει και το χρωμα του τοιχου παρα πολυ.Θα μπορουσες να μου δωσεις τον κωδικο του χρωματος αν γινεται σε παρακαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...