Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Ένα παραμυθένιο σπιτάκι για να πλάθει το παιδί μου ιστοριές!


Τα παιχνίδια  είναι μαγικές πύλες ονείρου! Μέσα σ' αυτό το παραμυθένιο σπιτάκι, κάθε όνειρο, μπορεί να γίνει αληθινό!
Θυμάμαι πολύ καλά από τότε που ήμουν παιδί πόσο πολύ ήθελα να έχω κι εγώ, ένα σπιτάκι για να παίζω με τις κούκλες μου! Το ίδιο και η κορούλα μου!
Όταν η κόρη μου, το απέχτησε, ήταν πολύ χαρούμενη! Σ' αυτό, ζωντανεύει παραμύθια, πλάθει με το μυαλό της, ένα σωρό απίθανες ιστορίες! Τι πιο συναρπαστικό από να την ακούω και να την χαζεύω! Μέσα από το παιχνίδι, ανακαλύπτουμε τον κόσμο.
 Αλλά τι μπορεί να κάνουμε όταν όλα, σ' ένα σπίτι,  δεν είναι όπως τα θέλουμε; Μέσα απ΄ το παιχνίδι ρόλων, μαμά και παιδί μπορούμε να έρθουμε κοντά, να μιλήσουμε να  μάθουμε στο παιδί μας πώς να βρίσκει λύσεις, με έναν  τρόπο πιο δημιουργικό.
 
Μια η οικογένεια, ζει, μεγαλώνει, ονειρεύεται, γιορτάζει, μαθαίνει την αξία του να  βοηθάει ο ένας τον άλλο.Τι πιο σημαντικό, σήμερα!
Ένα παραμυθένιο σπιτάκι για να πλάθει το παιδί μου ιστορίες! Φτιάχνουμε τον κόσμο απ' την αρχή!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

1 σχόλιο:

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...