Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές! Πώς να φτιάξετε έναν χιονάνθρωπο που κάνει σκι με ένα κουκουνάρι!


Εάν θέλετε να φτιάξετε ένα εξαιρετικό χριστουγεννιάτικο στολίδι με το παιδί σας, αυτό είναι το κατάλληλο! Είναι ένας χιονάνθρωπος που κάνει σκι και είναι φτιαγμένος από ένα κουκουνάρι! 

Μοναδικό χριστουγεννιάτικο στολίδι! Θα χρειαστείτε απλά υλικά που νομίζω πώς εύκολα θα τα βρείτε...δύο ξυλάκια που θα βάψετε γαλάζια για χιονοπέδιλα, δύο οδοντογλυφίδες και πομ-πομ για τα μπαστουνάκια του σκι, ένα κουκουνάρι βαμμένο σε χρώμα λευκό! Θα προσθέσετε μια μύτη καρότο, χεράκια και σκουφάκι για το κρύο. Έτοιμος ο χιονάνθρωπός σας να κάνει σκι στις χιονισμένες πλαγιές της χώρας των Χριστουγέννων! 


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


4 σχόλια:

  1. κΑλα ολες οι ιδεες σου καταπληκτικες και αυτην και με τον χιονανρθωπο ειναι σουπερ!!!!!!!! Ευχαριστούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χε χε....απίθανος ο κύριος Κουκουνάρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με έχεις κάνει να αγοράσω απο...ξυλάκια μέχρι λαστιχάκια..απο κουκουνάρες μέχρι ..κουκούτσια..έχω αγοράσει τόσα κουτιά αποθήκευσης που στο τέλος στο δωμάτιο φιλοξενείας που έχουμε σπίτι και το 'έχω κάνει κάτι σαν εργαστήριο θα..μείνουν αυτά καιο θα φύγω εγώ!!!Είμαι απο τις φαντικές του μπλοκόσπιτου σου..πριν ακόμα ανοίξω το δικό μου ανοίγω απο τα μέιλ το δικό σου.Καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...