Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Φτιάξτε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο!


Δείτε μπορείτε να φτιάξετε ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικό δέντρο με λίγα κομματάκια ύφασμα, χαρτί, κόλλα και κουμπάκια!
 
Μπορείτε, ακόμα, να μαζέψετε με το παιδί σας ξύλα, πετρούλες και κοχύλια από την παραλία και να φτιάξετε  και μ' αυτά ένα δέντρο! Θα είναι σίγουρα μοναδικό!
Και εάν είσαστε σπίτι, χρησιμοποιήστε ρύζι για να σχηματίσετε το δέντρο και κουμπάκια για τις μπάλες του!
wisconsinforestry.org
Κι εάν πάλι έχετε ένα κομμάτι ξύλο κολλήστε πάνω του μια ζωγραφιά με ένα έλατο!
parents.com
Θα χρειαστείτε μερικά μανταλάκια και λίγα κομμάτια χαρτόνι, ίσως και φελιζόλ για να φτιάξετε το πιο πραμυθένιο χριστουγεννιάτικο δάσος!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

6 σχόλια:

  1. Υπέροχες ιδέες! Θα τις κάνω με τα παιδιά μου στο σχολείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική ιδέα αυτή με τα μανταλάκια και πολύ απλή! Λίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τα παιδιά μου έχουμε κάνει αυτό με το ρύζι. Στον Νικόλα μου άρεσε πολύ! Βάλαμε αντί για κουμπάκια πομ- πομ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ με τον κορμό του δέντρου! Μαρία, Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες ιδέες! Δεν ξέρω ποια να διαλέξω για να κάνω με τις μικρές μου!
    Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου!!! Έχω καιρό που το παρακολουθώ και το'χω λατρέψει!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το blog σου είναι υπέροχο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...