Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ζωγραφίζουμε σε μαξιλάρια!



Συνήθως τα παιδιά μας ζωγραφίζουν πάνω σε χαρτί. Ώρα να ζωγραφίσετε εναλλακτικά. Τα μαξιλάρια σας, ας πούμε! Μπορείτε να είστε όσο δημιουργικοί θέλετε με το παιδί σας ζωγραφίζοντας με το "color me" της Zid Zid. 


Αυτές οι καθαρές γραμμές από μαλακό ύφασμα είναι ο τέλειος καμβάς για το μικρό μελλοντικό καλλιτέχνη σας. Αυτά τα ζώα παρακαλούν για να τα χρωματίσει ώστε να τους δώσει την δική του προσωπικότητα. 

Χρησιμοποιώντας μόνο μόνιμους μαρκαδόρους, τέμπερες,κουμπιά, κορδέλες, κουδουνάκια, και κομμάτια υφάσματος! 

Είναι τέλεια για μια γιορτή γενεθλίων. Εάν χρησιμοποιείτε χρώματα που φεύγουν με το πλύσιμο, πλύντε το στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία. 
Για να διατηρηθούν τα έργα των παιδιών σας καλό είναι να μην το πλένετε. Καλό παιχνίδι! Η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν καμιά φορά τα "απαγορευμένα" επιτρέπονται!



Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


5 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα! Τρέλα είναι, θα ζωγράφιζα κι εγώ ένα άνετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Ζεφη μου! ΜΗν βλεπεις που δεν αφηνω μνμ συνηθως (στο γραφειο εχω περιεργες συνθηκες και δεν ευνουν συνηθως), Σχεδον καθε πρωι μπαινω να απολαυσω τις αναρτησουλες σου και οσες απο τις φωτογραφιες μου επιτρεπει το κουτσο μας ιντερνετ!
    Λοιπον, αυτη η ιδεα με τα μαξιλαρια ειναι πολυ πολυ ομορφη!
    Σε καποια γιορτη φερανε δωρο στην μεγαλη μου κορη ενα τετοιο πονυ (γαλαζιο,αν θυμαμαι και οχι μαξιλαρι. Κανονικο πονυ,στεκοταν μονο του) Ειχε μαζι κι ενα σετ μαρκαδορων και το concept ηταν να μπορει το παιδι να ζωγραφιζει, να πλενεται οταν το βαρεθει και να ξαναζωγραφιζει ξανα και ξανα!
    Η Ουρανια μου περα απτο οτι τρελαινεται για ταλογα και κοιμαται μαζι του,τοχει καταφχαριστηθει!Επισης της αρεσει πολυ να ζωγραφιζει οποτε καθε τρεις και λιγο το πονυ αλλαζει εμφανιση!χαχα
    ΤΑ φιλια μου και την καλημερα μου!
    Ειναι φοβερη ιδεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...