Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Παιδικό πάρτι! Ιδέες για διακόσμηση. Πώς να φτιάξετε έναν πολύχρωμο πολυέλαιο!


Θέλετε να κάνετε στο παιδί σας ένα υπέροχο πάρτι για τα γενέθλιά του; Τα πάντα ξεκινούν από την διακόσμηση. Μια πολύ όμορφη ιδέα είναι να φτιάξετε ένα πολυέλαιο από πολύχρωμες κορδέλες! Θα είναι πραγματικά υπέροχος! 
Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο χούλα - χουπ. Τα δένετε με σχοινί. Και τα κρεμάτε. 'Ωρα να διακοσμήσετε τον πολυέλαιο. Θα χρειαστείτε πολλές κορδέλες! 
Το αποτέλεσμα θα είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό. Μπορείτε να ζητήσετε την  βοήθεια του παιδιού σας για να τον φτιάξετε! Θα του αρέσει τόσο πολύ. 
Για ένα πιο όμορφο αποτέλεσμα μπορείτε  να κρεμάσετε σχοινιά με χάρτινα κυκλάκια σε διάφορα χρώματα. 
Γίνεται πολύ εύκολα. Και το σημαντικό; Όσο το φτιάχνετε θα είναι σαν μια μικρή γιορτή! 
Ο πολυέλαιος θα κλέψει την παράσταση. 
Μικροί και μεγάλοι θα τον κοιτούν μαγεμένοι! 
Καλό παιχνίδι. 
Το πάρτι σας θα έχει τεράστια επιτυχία!



Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


5 σχόλια:

  1. Τι εξαιτερική ιδέα Ζεφη μου!
    τα παιδάκια στην όψη ενός τέτοιου πολυελαίου θα ξετρελαθούν σίγουρα!!

    Μη σου πω πηρα και γω ιδέες για μια ανανέωση του φωτιστικού μου της κρεββατοκαμαρας που ειναι στυλ τουρτα,απλως κρεμόντας κορδέλες!

    φιλια πολλα απ τη Θεσσαλονίκη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα!Παραλαγή της μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε κατασκευές για ενήλικους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ!!
    ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΨΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ!!!
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ BLOGOΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ τι όμορφη ιδέα!!!θα την εχω υπ' οψιν μου για το επόμενο μου παρτυ!!!τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...