Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Τα πολύ αστεία Deglingos!



Τα Deglingos τα είχαν κάποιοι φίλοι μας και τα ανακάλυψα, τυχαία, καθώς έπαιζε η κόρη μου με τα παιδιά τους. Τότε, ένα απ' αυτά, προσγειώθηκε στο κεφάλι μου! Αλλά ήταν μαλακό και όταν το κοίταξα ήταν πολύ αστείο και χαμογέλασα. 
Τα Deglingos από την Γαλλία,  είναι απλά απίθανα!Σας καλούν να τους γνωρίσετε και να τους αγαπήσετε με την πρώτη ματιά!
Μα πώς να μην αγαπήσεις, ας πούμε αυτόν τον σκαντζόχοιρο που θα βρείτε εδώ; Σκέτη γλύκα είναι!
Ή αυτό το  κουνέλι; Αστείο, γλυκό θα το παίρνει το μικρό μου αγκαλιά και θα κοιμάται. 
Θα το βρείτε  εδώ
Θα βρείτε ένα σωρό ζωάκια μαλακά που είναι πολύ αστεία! Έχουν απίστευτα χρώματα και σχεδιασμό. Και μεγάλη ποιότητα στην ραφή τους.
Θα βρείτε, ακόμα, γουρουνάκι!
Έως και αγελάδα. Αυτή μου αρέσει πολύ! Τι παίζαμε εκείνη την μέρα που προσγειώθηκαν στο κεφάλι μου; Μαξιλαροπόλεμο! Καλό παιχνίδι! 

Εάν θέλετε να αγοράσετε τα παιχνίδια μέσω Amazon διαβάστε αυτό το άρθρο εδώ

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...