Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

The Little People Project!


 Εγκαταλείπει μικρά ανθρωπάκια στις πόλεις από το 2006. Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Slinkachu που δουλεύει το Little People Project. Και αυτό που κάνει είναι να περνάει τα δικά του δυνατά μηνύματα, μέσα από την τέχνη. 
Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, οι χαρακτήρες αυτοί αντιπροσωπεύουν τη μοναξιά και τη μελαγχολία που βιώνουν οι άνθρωποι που ζουν σε μεγάλες πόλεις.  
 Περπατώ σε μια πόλη που την κάναμε αυλή των θαυμάτων. Ψάχνω στην πολή να βρω την αλήθεια μου...Αναρωτιέμαι, εάν εγώ είχα στην τσέπη μου μερικά μικρά ανθρωπάκια,  που θα τα έβαζα να σταθούν; 
Τι θα τα έβαζα να πουν; Και τι μου λένε αυτά που θα δείτε...  Εάν θέλουμε να αλλάξουμε αυτήν την πόλη, την χώρα, όλα, πρέπει να αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι πρώτα.

Φαντασία.  Πόσο λείπει σε μια πόλη που τα όνειρα μάθαμε να τα πετάμε,  σαν τα σκουπίδια. Είμαι μικρή,  όπως εσείς, νιώθω, ώρες ώρες μοναξιά...
Φοβάμαι ώρες  ώρες που την πόλη μας, την χώρα μας, την κάναμε αυλή των θαυμάτων. Είμαστε μικροί. Πολύ μικροί. Κάνουμε μεγάλα όνειρα σαν τα παιδιά.    
Όλα είναι παιχνίδι εάν έτσι θέλουμε να δούμε την ζωή. Αυτή είναι η δική μου ερμηνεία. Εσείς,  βάλτε τους δικούς σας τίτλους και ελάτε να χρωματίσουμε τον κόσμο απ' την αρχή παρέα. Θα με βρείτε εκεί, έξω. 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...