Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στις κούπες μας!



Τα παιδιά ζωγραφίζουν στις κούπες μας! Πείτε μου, υπάρχει καλύτερο δώρο; Να μια πολύ ωραία ιδέα που σίγουρα θα μας φτιάχνει την μέρα. Εάν έχετε λευκό σετ με κούπες και πιατάκια, δώστε τα στο παιδί σας να τα ζωγραφίσει. 
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κάνω! Χρώματα που γράφουν πάνω σε πορσελάνη θα βρείτε στο Amazon κάνοντας κλικ εδώ. Καλό παιχνίδι! 
Μην ξεχάσετε να διαβάσετε, αυτό το άρθρο, κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να αγοράσετε τα χρώματα μέσω Amazon.

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

1 σχόλιο:

  1. Ζέφη μου σ'ευχαριστούμε!! Με έκανες να θυμηθώ πόσο μου άρεσε να ζωγραφίζω στα ποτήρια με τον πατέρα μου όταν ήμουν μικρή με μπογιές για γυαλί. Ώρα να το ξανακάνω!!! με τον γιο μου αυτή τη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...