Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Χριστούγεννα 2015 στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς. Πώς περάσαμε.


Εδώ είναι το σπίτι που μεγάλωσα, το πατρικό μου σπίτι, κι είμαι πολύ περήφανη γι΄αυτό. Κάθε αντικείμενο, χιλιάδες αναμνήσεις, πολλές ιστορίες που θα τις έχω μαζί μου πάντα. Ο χρόνος είναι λίγος. Όσο μεγαλώνω τόσο θέλω πιο πολύ να είμαι κοντά στους ανθρώπους που με αγαπάνε αληθινά. 
2015 και επιστρέφουμε πάντα εδώ για να περάσουμε τις γιορτές με τον παππού Αντρέα και την γιαγιά Λία. Πριν χρόνια κάτω από αυτό το δέντρο καθόμουν και κοίταζα τα φωτάκια και τώρα, εκεί, στην ίδια θέση είναι η κόρη μας η Ανδριάνα...Μαγικό. 
Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλές γιορτές, χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη σε όλα τα σπίτια.  Καλή χρονιά να έχουμε! 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...