Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Τι λέτε γινόμαστε αρχόντισσες των «δαχτυλιδιών»;


φωτογραφία από
Την ιδέα για το παιχνίδι που σας παρουσιάζω, μου την έδωσε η κόρη μου που είναι τριών χρονών, όταν πήγαμε στο σπίτι μιας φίλης της που είχε χούλα - χουπ! 


  Το χούλα χουπ, γυμναστικό αξεσουάρ γνωστό ήδη από την αρχαιότητα, επιστρέφει στη μόδα με τους γυμναστές να εξαίρουν τα ευεργετικά αποτελέσματά του για μικρούς και μεγάλους!!!  

Το χούλα-χουπ δεν ήταν άγνωστο ούτε στην αρχαία Ελλάδα, ούτε στην αρχαία Αίγυπτο. Σήμερα επιστρέφει δυναμικά και χρησιμοποιείται απο τα παιδιά, και όχι μόνο! Μερικές μαμάδες είναι πιο φανατικές του χούλα - χουπ και από τα παιδιά τους!!!

Η μανία του χούλα χουπ που είχε καταλάβει τον γυναικείο πληθυσμό τη δεκαετία του 1950 επιστρέφει, και οι οπαδοί του στεφανιού υποστηρίζουν ότι τα οφέλη είναι πολλαπλά: αφενός λεπταίνει τη σιλουέτα και τη μέση, αφετέρου βοηθά να καούν περίπου 100 θερμίδες μέσα σε μόλις 10 λεπτά, ενώ παράλληλα φτιάχνει τη διάθεση!!! 

Άρα, μιλάμε για ένα ιδανικό παιχνίδι για μαμάδες, παιδιά, ίσως και μπαμπάδες.  :)


Χούλα-χουπ, μωρό μου,
χούλα-χουπ, σου λέω,
σκούπισε τα μάτια σου, μην κλαις.
Χούλα-χουπ, μώρο μου,
χούλα-χουπ σού λέω,
και θα γίνουν όλα όπως θες.

Εμείς δεν θέλουμε πολλά,
υγεία μόνο και καλή καρδιά
και ν' αγαπάμε.
Εμείς δεν θέλουμε πολλά,
υγεία μόνο και καλή καρδιά
και να γελάμε
και κάπου κάπου να ξεσκάμε.

Χούλα-χουπ, χούλα-χουπ,
φόρα την κουλούρα σου
και κούνα τη μεσούλα σου.
Χούλα-χουπ, χούλα-χουπ,
χούλα-χουπ, μωρό μου, χούλα-χουπ.

ʼκου, άκου, άκου.

Χούλα-χουπ, μωρό μου,
χούλα-χουπ, σου λέω,
τι έχεις και δεν μου μιλάς;
Χούλα-χουπ, μώρο μου,
χούλα-χουπ σού λέω,
πες το μου κι εσύ πως μ' αγαπάς.

Εμείς δεν θέλουμε πολλά,
υγεία μόνο και καλή καρδιά
και ν' αγαπάμε.
Εμείς δεν θέλουμε πολλά,
υγεία μόνο και καλή καρδιά
και να γελάμε
και κάπου κάπου να ξεσκάμε.

Τι λέτε  γινόμαστε  αρχόντισσες των «δαχτυλιδιών»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...