Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Εγκυμοσύνη και παιχνίδια με το μωράκι στην κοιλιά μου!


Όταν πήγα στον γιατρό και μου είπε πώς έχει ξεκινήσει να χτυπάει η καρδιά της ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα στην ζωή μου και η μέρα με την μεγαλύτερη αγωνία που ξεκίνησε για πάντα.Να πάνε όλα καλά, να μεγαλώσει, να την πάρω στην αγκαλιά μου και να γνωρίσουμε τον κόσμο από την αρχή. 

 
"Να' ναι μόνο καλά". Από τη σύλληψη ως την γέννηση το μεγαλύτερο Θαύμα! Η μεγαλύτερη χαρά κι η μεγαλύτερη αγωνία στο κόσμο...ένα παιδί. Αυτό που  θυμάμαι  είναι τα υπέροχα παιχνίδια που παίζαμε από τότε που ήταν μωρό στην κοιλιά μου. Την  χάιδευα συνέχεια.Και στροβιλίζονταν ευτυχισμένη...Το ένιωθα!
Ύστερα, έβαζα τον μπαμπά της να την χαϊδεύει και τρελαίνονταν από την χαρά της. Και θυμάμαι μου άρεσε πολύ να την χαϊδεύουμε μαζί, αλλά σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Και απ' την χαρά της πήγαινε πότε δεξιά να ακουμπήσει τον μπαμπά, πότε αριστερά την μαμά...Και το έκανε γρήγορα κι ήταν τόσο αστείο!
Μετά, θυμάμαι μου άρεσε να τρώω σοκολάτα γιατί κάθε φορά, έκανε τουμπίτσες στην κοιλιά μου!
Όπου έβαζα το χέρι μου, με ακολουθούσε. Της έλεγα παραμύθια...της μιλούσα για τον κόσμο που θα γνωρίσουμε, για τα ταξίδια που θα κάνουμε.
Εάν ξυπνούσε το βράδυ έτριβα την κοιλιά μου για να παίξουμε  λίγο και της έλεγα ότι τα μωράκια κοιμούνται την νύχτα γλυκά και ήσυχα και με άκουγε και κοιμόταν.
Της έβαζα και άκουγε αγαπημένα μας τραγούδια και μια φορά που είχαμε πάει στον γάμο ενός παιδικού φίλου και χόρεψα, θυμάμαι ότι ήταν πολύ χαρούμενη και γυρνούσε πάνω - κάτω ευτυχισμένη!
Ποια είναι τα καλύτερα παιχνίδια για να παίξετε με το μωράκι στην κοιλιά σας; Η αγάπη και τα χάδια, η μουσική και τα όνειρα. Ένα παιδί είναι το μεγαλύτερο δώρο σε αυτήν την ζωή.Όταν ήμουν έγκυος κοιμόμουν αγκαλιά με την εικόνα από τον υπέρηχο. Πριν λίγες μέρες έφερε μια φωτογραφία της και μου είπε. Πάρε την μανούλα να με κοιτάς πριν να κοιμηθείς. Σ΄αγαπάω...
από
Στα μάτια της, βλέπω όλο το φως του κόσμου...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

4 σχόλια:

  1. Μοναδικό το θαύμα της μητρότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις τα χάδια κι η αγάπη είναι το καλύτερο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μου θύμησες τώρα! Κι εγώ έτσι σκέφτομαι αυτά θυμάμαι...Τα χάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέτοιες σκέψεις θα ήθελα να μοιραστώ κι εγώ....όταν με το καλό έρθει στον κόσμο ο γιος μου με άλλες μαμάδες...κι όχι πράγματα που με φοβίζουν. Σταματήστε επιτέλους να τρομάζετε τους άλλους με τις εμπειρίες σας! Η εγκυμοσύνη είναι ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...