Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

28η Οκτωβρίου . Πώς να μιλήσω στο παιδί μου για την ιστορία.


Γλυκιά γαλάζια χώρα μας, μεγάλη μας Ελλάδα, ελεύθερη χαρούμενη, λάμπεις απ' ομορφάδα!
 
Αυτό, ήταν το ποίημα της κόρης μου για την 28η Οκτωβρίου...Σήμερα, περισσότερο από ποτέ το αίτημα για ελευθερία και έξοδο από την βαθιά πολιτισμική κρίση της χώρας μας είναι μεγαλύτερο από ποτέ. 
 
Χθες, η κόρη μου πήρε ένα μπαλόνι, το έκανε τουφέκι και μου έλεγε, κάνε μανούλα πώς είσαι Ιταλός...κάνε πώς είσαι Γερμανός και έρχεσαι να καταχτήσεις την Ελλάδα. Και φώναζε, είμαι Ελληνίδα, είμαι παιδάκι, έχω καρδιά λιονταριού, είμαι μικρή,  με μεγάλη ψυχή, όπως η Ελλάδα μας. 
Πολλά προβλήματα αφήσαμε στα παιδιά μας...όμως, αυτά είναι το φως κι ελπίδα. Ονειρεύομαι μια ελεύθερη και χαρούμενη Ελλάδα. Μπορούμε να την κάνουμε μεγάλη και χαρούμενη, πάλι...Μέσα από τα απλά και καθημερινά, γίνονται οι μεγαλύτερες αλλαγές. To ποτάμι του χρόνου κυλάει τόσο γρήγορα. Ας αφήσουμε ένα καθαρό αποτύτωμα στον χρόνο.
Η ιστορία είναι όλα όσα ζήσαμε και ζούμε. Πώς να μιλήσω στο παιδί μου για την ιστορία; Με απλά κι αληθινά λόγια. Λόγια της καρδιάς.


Εμείς, φτιάχνουμε αυτόν τον κόσμο... Παίρνουμε φως κι ελπίδα κι αγωνιζόμαστε να τον χαρίσουμε στα παιδιά μας όμορφο και λαμπερό σαν τον ήλιο, τον Πρώτο. 

Καλημέρα Ελλάδα μικρή, Ελλάδα μεγάλη!  Κρύβεις στην ψυχή σου, τόσο φως...

   

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


3 σχόλια:

  1. Φοβάμαι τον κόσμο που μας ετοιμάζουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην σταματήσουμε να ελπίζουμε! Στο DNA μας έχουμε γραμμένη την ελπίδα. Από την στάχτη γεννιέται η ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μιλάμε στα παιδιά (μανάδες ή μη) ανεπηρέαστες από αυτά που συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας. Άλλο η ιστορία του τόπου μας και άλλο η κατάντια... Στις περιγραφές για την ιστορία δε χωράνε τα "ναι μεν, αλλά..." ούτε τα "τότε έγινε έτσι, αλλά σήμερα..." Μέρες σαν και τη σημερινή ανήκουν σε εκείνους που δε νοιάστηκαν ούτε για την καλοπέρασή τους ούτε για μικροπολιτικά συμφέροντα.. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...