Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Μανούλα σε πόσες μέρες έρχονται τα Χριστούγεννα;


 Προχθές, περπατούσαμε στην Νέα Σμύρνη κι είδαμε σ'ένα κεντρικό δρόμο ν'αρχίζουν να στολίζουν ένα κατάστημα με χριστουγεννιάτικα είδη.  
Το άρθρο αυτό, το έγραψα αλλά σκεφτόμουν να το δημοσιεύσω από τώρα, να μην το δημοσιεύσω; Μήπως είναι υπερβολικά νωρίς; Λοιπόν, ναι είναι.. αλλά το έκανα, ίσως γιατί νιώθω πίεση, είναι πολύ κρυωμένη κι έχω ανάγκη από διακοπές! 
Αλήθεια,  πείτε μου μόνο, εγώ, σκέφτομαι από τώρα, τα Χριστούγεννα ή κι εσείς;  Παλιότερα, θυμάμαι, αυτό γίνονταν πολύ πιο αργά και κοντά στα Χριστούγεννα. Σήμερα, φαίνεται πώς έχουμε πολύ περισσότερο την ανάγκη για χαρά,αγάπη κι αισιοδοξία στην ζωή μας...
Χθες που καθαρίζαμε, κατέβηκα με την κόρη μου στην αποθήκη να ταχτοποιήσουμε λίγο και όταν είδε σε μια γωνία το δέντρο και τα φωτάκια, άρχισε να με ρωτάει, "Μανούλα, σε πόσες μέρες έχουμε Χριστούγεννα"; Υπό κανονικές συνθήκες, ίσως να της απαντούσα βιάζεσαι, όμως, ήθελα να της πω, σύντομα, σε λίγες μέρες γιατί κι εγώ,  έτσι, νιώθω ...
 Θυμάμαι πριν 5 χρόνια που ήμουν έγκυος, τέτοια εποχή, έκανα όνειρα, να έρθει με το καλό στον κόσμο η κορούλα μας και να περάσουμε τα πρώτα μας, αληθινά μαγικά Χριστούγεννα! Πόσο γρήγορα, περνάει ο χρόνος! 
Φέτος, εάν και ίσως, είναι νωρίς για τέτοιες σκέψεις θα ήθελα να περάσουμε υπέροχα! Είναι μεγάλη πια! 
 Κάνω πολλά όνειρα...Σκέφτομαι να καλέσω την πιο καλή της φίλη, να κοιμηθούν μαζί κάτω από το δέντρο, περιμένοντας τον Άγιο-Βασίλη!
Θα στολίσουμε το σπίτι μας γιορτινά,  θα μαγειρέψουμε παρέα, θα τραγουδήσουμε και θα χορέψουμε! Φέτος, τα Χριστούγεννα ίσως, να λείπουν κάποια πράγματα, κι ίσως είναι ευκαιρία να ψάξουμε, αληθινά μέσα μας και να δούμε τι τελικά αξίζει...Με δύο λόγια,  αυτό που πιστεύω είναι ότι ζωή είναι σύντομη και δεν μπορεί παρά να είναι χαρούμενη και γιορτινή!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

You.gr Εδώ θα βρεις προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές. Αγόρασε online! Κάντε Click Εδώ

11 σχόλια:

  1. Εχεις απόλυτο δίκιο. Πόσο σε καταλαβαίνω! Η δικιά μου φέτος θα είναι 2 1/2 ετών και ήδη περιμένει πως και πως τα Χριστούγεννα και τον Αι Βασίλη. Μαζί με εκείνη βέβαια περιμένω και εγώ να στολίσω νωρίτερα φέτος το σπίτι μπας και αλλάξει λίγο η διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Imaste mazi sou zefi mou kai emis arxisame tis xristougeniatikes kataskeves nomizw me ola auta pou zoume xreiazomaste ligo tin magia twn xristougennwn gia na ksexastoume ligo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχα! ¨οσο ήταν μικρά τα γόρια μου, πάντα ΄'ενα βράδυ κοιμόμασταν τα Χριστούγεννα κάτω από το δέντρο! Κουβαλούσαμε στρώματα σλίπινγκ μπανκ, στρωματσάδα, τέλεια!!! Ακόμη και σήμερα που μεγαλώσαν το θυμούνται και ο μικρότερος δευτέρα γυμνασίου τώρα, μου το ζήτησε ακόμη και πέρυσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι πραγματικά τα έχουμε ανάγκη όλοι μας και γι' αυτό ανυπομονούμε να' ρθουν. Ευχομαι να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα, όπως ακριβώς ονειρευεστε.Πιστεύω ότι αυτές οι ηλικίες είναι ιδανικές, πριν μεγαλώσουν κι αρχίσουν οι αμφιβολίες για τον Άγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ με την κορούλα μου ανυπομονούμε για τα Χριστούγεννα! Είναι μαγικά! Γιατί να μην το ονειρευτούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στη Νέα Σμύρνη ε; Ξέρω σε ποιο μαγαζί αναφέρεσαι!
    Και εμείς, με το που μπαίνει ο Νοέμβρης μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα. Η μικρή μου κόρη με ρώτησε κιόλας την πρώτη του μήνα, πότε θα έχουμε Χριστούγεννα. "Σε ένα μήνα και βάλε........" της είπα. Αλλά όπως γράφεις και εσύ μάλλον έχουμε ανάγκη να νιώσουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων νωρίτερα! Έστω στις καρδιές μας γιατί δεν βλέπω να το νιώθουμε στις τσέπες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα Χριστούγεννα είναι για τα παιδιά! ίσως και γιαυτό μας αρέσουν στην πραγματικότητα. Γιατί κλέβουμε λίγο από την δική τους μαγεία και γινόμαστε και εμείς, έστω και για λίγο, παιδιά! Η δική μου κορούλα είναι 2,5 και ήδη ξεκίνησα να την προετοιμάζω! Μαθαίνει τα κάλαντα και γνωρίζει τον Αγιο Βασίλη. Την ρώτησα τι δώρο θέλεις να σου φέρει φέτος? ''Μωβ μαμα, βιβλίο μωβ''...... αντε καλά....Φέτος θα στολίσουμε από νωρίς. και θα φτιάξουμε μαζί διάφορα καλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο για τα παιδιά! Είναι για όσους αισθάνονται παιδιά! Ακόμα κι αν είναι ενήλικες. Εγώ αισθάνομαι ακόμα παιδί και ενώ κάποιοι φίλοι μου αισθάνονται μελαγχολία τα Χριστούγεννα εγώ νιώθω ανάλαφρη και χαρούμενη. Ειλικρινά με γεμίζει αφάνταστα αυτή η εποχή που "φωτίζει" την ψυχή μας με τα λαμπερά στολίδια και τα χρωματιστά φωτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ε!λοιπον δεν ειχα σκεφτει ποτε να κοιμηθουμε ενα βραδυ ολοι οικογενειακως κατω απο το δεντρο.Τι τελεια ιδεα!Φετος θα κανουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ τι ωραία που είναι τα Χριστούγεννα είναι οι καλύτερες διακοπές για 'μένα μέχρι και τώρα ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια στο Youtube με την ξαδέρφη μου και τραγουδάμε μαζί είναι τόσο φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...