Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Τα παραμύθια οξύνουν την σκέψη!


Ρώτησε, κάποτε μια μαμά τον Αϊνστάιν πώς μπορεί να κάνει το παιδί της έξυπνο, σαν κι αυτόν. Κι εκείνος της απάντησε "πες του πολλά παραμύθια"! Και κάποτε, συμπλήρωσε "η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση". Ένας υπέροχος τρόπος να καλλιεργήσουμε την φαντασία και την σκέψη του παιδιού μας παιδιού μας είναι να φτιάξουμε μαζί του παραμύθια. 

Ελάτε θα ταξιδέψουμε στην χώρα των ονείρων και των παραμυθιών.  Το συκεγκριμένο, είναι ένα παιχνίδι με πανέμορφες κάρτες. Ζητάμε από το παιδί μας να τραβήξει, μία, τυχαία και να φτιάξει τα δικά του παραμύθια, στο δάσος μυστηρίου. Δεν φαντάζεστε τι υπέροχες ιστορίες θα φτιάξετε πριν να κοιμηθεί! Θα το βρείτε,  εδώ
Κι εάν θέλετε να μπερδέψετε τα παραμύθια και να μαγειρέψετε με το παιδί σας, την πιο νόστιμη παραμυθοσαλάτα, αυτό το παιχνίδι είναι μοναδικό! Θα το βρείτε  εδώ!
Ένας, ακόμα, εξαιρετικός τρόπος να φτιάξετε παραμύθια με το παιδί σας είναι να αφήσετε τα πάντα, σχεδόν, στην θεά τύχη! Στο παιχνίδι αυτό που θα βρείτε εδώ δεν έχετε παρά να ρίξετε  τα ζάρια και να φτιάξετε τις δικές σας ιστορίες! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην συμμετέχει κάποιο παιδάκι! Τα παραμύθια είναι μαγικά! 
Η κόρη μου, όπως κάθε παιδάκι της ηλικίας της τα λατρεύει! Αλλά κι αυτό, πρόκειται, για ένα μοναδικό παιχνίδι με κάρτες που κάθε φορά τραβάς μία και με όχημα την φαντασία, μπορείς να δημιουργείς τα δικά σου, μοναδικά παραμύθια. Θα το βρείτε  εδώ !

Ζήστε, σήμερα, στον υπέροχο κόσμο των παραμυθιών! 

Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να τα αγοράσετε. 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

8 σχόλια:

  1. Μου φαίνονται πολύ καλά. Θα δοκιμάσω να τα πάρω για το σχολείο μου, εάν και δεν έχω παραγγείλει ξανά μέσω Amazon. Μαρία, νηπιαγωγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω...Εγώ τα πήρα στην κόρη μου μέσω Amazon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις ανακάλυψα το blog σου και έχω ξετρελαθεί! Χίλια μπράβο για την δουλειά που κάνεις και χίλια ευχαριστώ που τα μοιράζεσαι! Εγώ είμαι βρεφονηπιοκόμος και έχω βρει τόσες χρήσιμες ιδέες για τα παιδιά! Να ρωτήσω είναι ευκολο να παραγγείλεις μέσω amazon? Πόσο γρήγορα έρχονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι που θα είσαι στην παρέα μας! Ναι είναι εύκολο. Διάβασε κι αυτό το άρθρο. Θα σε βοηθήσει! :)
    http://paizoumemazi.blogspot.com/2011/05/amazon.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζέφη μου, έχεις υπόψιν σου τα παραμύθια μας; Μπες στο και ρίξε μια ματιά http://www.babybaby.gr//showarticle.jsp?CMCCode=020505&extLang=

    Περιμένω σχόλια! Βάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπάρχει(;) και το πολύ καλό "Με ένα φι και ένα πι φτιάχνω παραμύθια" της Τασούλας Τσιλιμένη από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα. Αν το βρείτε σε κάποιο βιβλιοπωλείο, μην το χάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...