Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Παιχνίδι στον κήπο με το παιδί μου! Μια φωλιά για τα μυρμήγκια μας!


Η κόρη μου λατρεύει να παρατηρεί τα μυρμήγκια στον κήπο. Μα πώς είναι τόσο δυνατά, μανούλα; Ανακαλύψτε με το παιδί σας, τον κόσμο, σήμερα!
Είναι, πράγματι, συναρπαστικό να παρατηρείς την ζωή τους. Πώς ζούνε, τι κάνουν, πώς εργάζονται. Προς τα πού πάνε.
Μικρή, μου άρεσε με τις ώρες να το κάνω. Και της κόρης μου, το ίδιο. Την βλέπω να τα παρατηρεί, μαγεμένη. 
Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να παίξετε με το παιδί σας συναρπαστικά παιχνίδια. Να φτιάξετε, παρέα, ένα σπίτι για τα μυρμήγκια! Είναι καταπληκτική ιδέα! Ποιο παιδί δεν θα ξετρελαθεί από την χαρά του με κάτι τέτοιο; Η κόρη μου, σίγουρα!
Κατασκευή Λόφος Για Μυρμήγκια - Κωδ. 4m0140
Νομίζω πώς αυτό το παιχνίδι, πρέπει να υπάρχει σε κάθε σχολείο και σπίτι! Θα κρατήσει το παιδί σας απασχολημένο, ευχάριστα, πολύ ώρα! Μου αρέσει πολύ!

Παρατηρήστε με το παιδί σας τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Μιλήστε στο παιδί σας για τα απίστευτα αυτά πλάσματα, πώς ζουν, πώς οργανώνουν τις κοινωνίες τους. Λατρεύω τα παιχνίδια που κάνουν την επιστήμη διασκέδαση. 
Φέρτε στην φύση στο σπίτι σας και διασκεδάστε με το παιδί σας! Περιέχονται οδηγίες στα Ελληνικά. Ένα παιχνίδι, μαγικό! Το παιχνίδι θα βρείτε στο Patini.gr κάνοντας κλικ εδώ! (Εκπαιδευτικά παιχνίδια Οικολογική επιστήμη) Καλό παιχνίδι!  

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

2 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό παιχνίδι! Θα το πάρω έκπληξη στον γιο μου! Θα του αρέσει πολύ! Μίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!! Νίκη, νηπιαγωγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...