Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Πασχαλινές κατασκευές!


katherinemariephotography
Το Πάσχα πλησιάζει! Δεν είναι ποτέ νωρίς για παιχνίδι! Ώρα να φτιάξετε με το παιδί σας υπέροχες κατασκευές. Μία εξαιρετική ιδέα είναι να μεταμορφώσετε τα γλειφιτζούρια σε κουνελάκια. Υπέροχα! Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι χαρτόνια με χρώματα. Τα υπόλοιπα είναι θέμα φαντασίας. 
Εάν έχετε φίλτρα καφέ, κόψτε στα παιδιά σας σε σχήμα αυγού και δώστε του μαρκαδόρους να τα χρωματίσει. Στη συνέχεια, απλώστε τα σε εφημερίδες και δώστε του σπρέι να τα ραντίσει. Αφήστε τα να στεγνώσουν. Στη συνέχεια, κολλήστε τα πάνω στο τζάμι. 


media-cdn
Αλλά κι αυτή η κατασκευή είναι πανεύκολη και θα αρέσει πολύ στα παιδιά σας. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο  ποτήρια. Ώρα να τα διακοσμήσετε. Μέσα τους, μπορείτε να βάλετε σοκολατάκια αυγά. Η πιο γλυκιά έκπληξη!


marthastewart
Αλλά και ένας φάκελος, αρκεί, για να τον μεταμορφώσετε σε κουνέλι και μέσα να βάλετε γλυκά κεράσματα και τις ευχές σας για το Πάσχα. Καλή διασκέδαση! Καλό παιχνίδι!



Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες ιδέες!Θα τρελαθεί η μικρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζέφη το blog σου είναι υπέροχο! Το ανακάλυψα εδώ και λίγες μέρες και έχω κολλήσει. Κοιτάω και ψάχνω, συχεχώς και ανκαλύπτω πόσα φανταστικά πράγματα έχεις δημοσιεύσει. Λένα, δασκάλα, μαμά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σας λόγια! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να παίζετε, πάντα, όμορφα και πολύ πολύ χαρούμενα με τα μικρά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεις οι ιδέες μπράβο!!! Τα λαγουδάκια της αρχής μου δίνουν πολλές ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας! Διαβαάζω τα άρθρα σας τα οποία βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα! Είμαι δασκάλα κι έχω έναν ιστότοπο για να επικοινωνώ με τους γονείς. Θα μπορούσα να δημοσιεύω εκεί κάποια άρθρα σας; Φυσικά θα αναφέρω ότι προέρχονται από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παυλίνα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ! Στείλε μου ένα mail εδώ paizoumemaziblog@gmail.com και θα σου απαντήσω...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ .ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...