Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Παιχνίδια με μπίλιες!


Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί λάτρευα να παίζω με μπίλιες! Μου άρεσε να παρατηρώ τα χρώματά τους στο φως του ήλιου, να τις βλέπω να κυλάνε και να τις ψάχνω παντού. 
vintagerosegarden
Είχα κάνει, θυμάμαι μια μεγάλη συλλογή και μου άρεσε να τις μετράω, να τις βγάζω έξω και να τις βάζω μέσα στο βάζο τους.Και της κόρης μου της αρέσουν πολύ! Θέλετε να δούμε παιχνίδια που μπορείτε να παίξετε με μπίλιες με το παιδί σας; Και σε ποιο παιδάκι δεν αρέσουν;
dillydallykids
Αυτό το παιχνίδι είναι συναρπαστικό! Παίρνετε ένα χαρτόνι το κόβετε σε σχήμα πύλης. Το βάφετε πολύχρωμο. Γράφετε πάνω από κάθε πόρτα έναν αριθμό. Λέτε στο παιδί σας να πάρει μπίλιες και να τις περάσει μέσα από την πόρτα με τον αριθμό που θέλετε. Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι για να μάθει το παιδί σας τους αριθμούς. 
playathomemom3
Μπορείτε, ακόμα, να γεμίσετε μια λεκάνη με μπίλιες, να την φωτίσετε με έναν φακό και να βάλετε το παιδί σας να βάλει μέσα τα χεράκια του και να ψάξει για να βρει έναν θησαυρό. Θα του αρέσει πολύ!
innerchildfun.
Εάν μείνετε σπίτι, μπορείτε να φτιάξετε μία τσουλήθρα για τις μπίλιες σας! Το απόλυτα συναρπαστικό παιχνίδι. 
fairydustteaching
Κι εάν θέλετε μπορείτε να βάλετε στην πλαστελίνη σας χρυσόσκονη και μπίλιες και να φτιάξετε το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τ' αστέρια. Μαγικό! 
innerchildfun
Βάλτε στον κύκλο όσες μπίλιες θέλετε. Ανάλογα με το χρώμα τους, το μέγεθός τους. ΄Ένα υπέροχο παιχνίδι ταξινομήσεων που θα μυήσει το παιδί σας στον μαγικό κόσμο των μαθηματικών. 
Εάν πάρετε χρώματα και μπίλιες, μπορείτε να φτιάξετε με το παιδί σας μοναδικά έργα τέχνης! Συναρπαστικό πόσα πράγματα μπορείτε να κάνετε, παρέα.
plantsarethestrangestpeople
Τελικά, ο κόσμος έχει τα χρώματα που του δίνουμε!
Και είναι, απλά μαγικός!
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


1 σχόλιο:

  1. Τι μου θύμησες τώρα! Όταν ήμουν παιδί πόσο μου άρεσε να παίζω! Και στον γιο μου αρέσουν πολύ. Έχει ολόλκηρη συλλογή.Πάρα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...