Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Μανούλα η φίλη μου δεν με θέλει!

 
Η κόρη μου με μια φίλη της, παίζουν στο δωμάτιο.Ξαφνικά οι τόνοι ανεβαίνουν...
"Είσαι κακιά. Δεν σε θέλω φίλη μου". Η Αντριάνα αρχίζει τα κλάματα. "Μανούλα, η φίλη μου δεν με παίζει"."Δεν θέλει να με έχει φίλη. Θέλει να είναι σε όλα πρώτη. Δεν με αφήνει να πιάσω τίποταααα"!
Όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με τον τσακωμό ανάμεσα σε δύο παιδάκια. "Ελάτε κοντά μου, η φιλία δεν χαλάει έτσι απλά..."Κάποτε πολύ παλιά, ο Ήλιος και το Φεγγάρι μένανε στο ίδιο σπίτι. Μαζί ξυπνούσαν, μαζί κοιμόντουσταν, μαζί βγαίνανε βόλτα στον ουρανό. Δεν ξέρω όμως μια μέρα τι έγινε και τσακωθήκανε άσχημα.
"Εγώ είμαι καλύτερος, εγώ πρέπει να είμαι αρχηγός"! Έλεγε ο Ήλιος. "Όχι, όχι, εγώ είμαι το καλύτερο"! φώναζε το Φεγγάρι."Εγώ λάμπω περισσότερο κι έχω τόσο φως που δίνω λίγο και σε σένα"!
"Ναι αλλά εσένα δε σε κοιτάει κανείς στα μάτια- εμένα με κοιτάνε όλοι και μου γράφουνε τραγούδια"!
"Είσαι αχάριστο"! "Είσαι εγωιστής"!
"Δεν ξαναπαίζω μαζί σου"!
"Ούτε εγώ σ' έχω φίλο"..."
Από τότε το Φεγγάρι και ο ήλιος μένουν σε διαφορετικό σπίτι και ο Θεός κανόνισε έτσι που να μην συναντιούνται ποτέ". από το βιβλίο Το αλφαβητάρι της Φύσης της Μ.Φραγκιά.

"Κρίμα που μια ωραία φιλία όπως η δική σας να χαλάσει για μια κουταμάρα". "Ναι, μανούλα και ΄γω είδα το φεγγαράκι στον ουρανό τη μέρα. Δεν χαλάει έτσι μια φιλία, ναι;".

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...