Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Καρουζέλ

 φωτογραφία από
Χθες, ήμασταν με την κόρη μου στο αυτοκίνητο ώρα, άρχισε να μου ζητάει να της πω αινίγματα. Είπα, δυο - τρία αλλά μετά είχα ζαλιστεί και δεν μου ερχόταν στο μυαλό κανένα...Και άρχισε να μου λέει, τα δικά της. Κι η κούραση έφυγε και ήρθε το χαμόγελο...
Και τότε θυμήθηκα αυτό...Δεν είναι αίνιγμα αλλά θα μπορούσε...



Μ' αλογάκι φτερωτό 
ανεβαίνω στ΄όνειρο.
Η καρδούλα μου πηγή
κι η χαρά μου αχώρευτη.
Κώστας Καλαπανίδας
Πολύ θα ήθελα να ανέβω σ' ένα καρουζέλ  και να νοιώσω και πάλι παιδί.Καβάλα στ΄όνειρο,σε έναν πολύχρωμο,μαγικό κόσμο του παιχνιδιού! 
"Μ'ένα άλογο, μανούλα, να πετάξουμε πάνω στον ουρανό"!
Η Αντριάνα με παίρνει από το χέρι και πετάμε στην χώρα του ονείρου!

Απο εκεί πάνω κάθε παιδικό όνειρο, γίνεται πραγματικότητα, με το χαμόγελο! Ελάτε μαζί μας και απολαύστε  αυτή την μαγική βόλτα στ' όνειρο! Σήμερα είναι Κυριακή, στο ημερολόγιο...στην καρδιά μας...Πάμε μια βόλτα στο λούνα παρκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...