Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Κουνελάκια παντού στην κουζίνα μου!


Σε λιγότερο από 15 μέρες έρχεται το Πάσχα!!! Και όπως ξέρετε το περιμένω πώς και πως..

Χθες το βράδυ, λοιπόν,  στον ύπνο μου, είδα όνειρο οτι  έφτιαξα δύο κουνέλια  κέικ - φαίνεται επειδή είμαι πολύ λιχούδω!

...και όταν ξύπνησα, μπροστά στα έκπληκτα μάτια μου υπήρχαν δεκάδες κουνελάκια παντού στην κουζίνα μου!


Πολύ γλυκά και αθώα δε σας φαίνονται; Σκέτη γλύκα!!! 

 Λοιπόν, για να φτιάξετε τα κουνελάκια που βλέπετε και άλλες υπέροχες συνταγές για κέικ που θα κατενθουσιάσουν τα παιδιά σας, και γενικά όλους, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να αγοράσετε το βιβλίο συνταγών The Cake Bible


Απο εκεί βρήκα και αυτή την υπέροχη συνταγή!!! 

Ένα βιβλίο ζαχαροπλαστικής, τόσο απλό και ευανάγνωστο, με τόσες πολλές εικόνες και παραδείγματα που και καλά αγγλικά να μην ξέρεις τα καταλαβαίνεις όλα! 

Αξίξει να το πάρει κάποιος μόνο και μόνο για τις ιδέες του και τις εικόνες του! 

Μοναδικές!

 Και για όσους θέλουν να προετοιμαστούν για τις πασχαλινές συνταγές τους, δείτε κι αυτό!

  
Καλή όρεξη για δημιουργία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...