Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Θα ήθελα πολύ...


Να χαθώ σε ένα δάσος παραμυθιού...

Να γίνω πριγκίπισσα στην χώρα του παιχνιδιού....

Να κάνω μια υπέροχη γιορτή στο δάσος.

Να κολυμπήσω στο φως του ήλιου της αγάπης...

Να λουστώ με μια υπέροχη καλοκαιρινή βροχή....

Να χαθώ σε μία πολύχρωμη, υδάτινη πολιτεία.

Να περπατήσω σε ψηλά βουνά...αγγίζοντας τον χρόνο και την ιστορία...

Να με χαϊδέψει ο άνεμος της χαράς...
Να ταξιδέψω ως την άκρη του κόσμου για να με γνωρίσω...
Απολαυστικό να ζεις...

Είμαστε φτιαγμένοι από αστρόσκονη...ας φωτίσουμε τον κόσμο....

Όλα είναι  φτιαγμένα με αγάπη....εάν έτσι θέλουμε να τα δούμε...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε τοΘα το εκτιμούσα. :)


 φωτογραφίες: 1 από 2 από 3 από 4 από 5 από 6 από 7 από από 9  από 10  από  11 από

1 σχόλιο:

  1. Δημοσιεύω ένα mail που μόλις έλαβα από μία καινούργια φίλη του Παίζουμε μαζί και την φωτογραφία που μου έστειλε! Την ευχαριστώ πολύ!!!
    Ειμαι η Γεωργία και είμαι 21 ετων..σημερα ειδα πρωτη φορα την ιστοσελιδα σου και ομολογω πως ειναι υπεροχη.Με συγκινησε πολυ το ''αν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα''γιατι η περιο...δος τον πυρκαγιων με ταραξε πολυ(μενω διπλα στην Παρνηθα και εχω εξοχικο απεναντι απτην Ευβοια οποτε καταλαβαινεις:))..Τελος παντων! Ηθελα να σου πω οτι χαιρομαι που υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα ακομα.Ευχομαι μεσα απτην καρδια μου καθε ειδους ευτυχια,να δεις την νεραιδα σου οπως φανταζεσαι και να υπαρχει παντα αγαπη στις καρδιες σας..Αμα ηταν ολοι ετσι τοτε ο κοσμος θα αλλαζε Red heart.Καλη συνεχεια σε ολα.(την φωτογραφια την εχω τραβηξει σε ενα παρκο.Ολα ειναι φτιαγμενα με αγαπη)
    Και η φωτογραφία δείχνει ένα κλαδί που σχηματίζει μια καρδούλα...

    Δεν ξέρω εάν αξίζω τόσο καλά λόγια...αλλά είμαι σίγουρη πως η Γεωργία μπορεί να βλέπει καθαρά...αφού πιστεύει οτι όλα είναι φτιαγμένα με αγάπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...