Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Βαφτείτε με δημιουργικό τρόπο και φτιάξτε παραμύθια με το παιδί σας!


Της κόρης μου που είναι τρεισήμισι της αρέσει πολύ να με παρακολουθεί την ώρα που βάφομαι...Σήμερα, αποφάσισα να βαφτώ κάπως διαφορετικά, με έναν πιο δημιουργικό τρόπο...
 φωτογραφία από
Θέλω να της τραβήξω την προσοχή και να φτιάξουμε μαζί παραμύθια.Μπορεί να γίνω πασχαλίτσα ή φράουλα, κάβουρας ή οτιδήποτε φανταστώ και να παίξουμε μαζί φτιάχνοντας φανταστικές ιστορίες...
 φωτογραφία από
"Σε τι έβαψα Αντριάνα μου, το στόμα μου; " "Σε αλεπουδίτσα μανούλα..." "Ωραία! Θέλεις να σου πω μια ιστορία για μια αλεπουδίτσα που όσο κι προσπαθούσε δεν μπορούσε να πιάσει τα σταφύλια να τα φάει;"
 φωτογραφία από
Το όνειρο της κόρης μου είναι να κολυμπήσει στο βυθό της θάλασσας, εκεί, που ζουν γοργόνες...
 φωτογραφία από
Να βρει πειρατές και να ψάξει για ξεχασμένους θησαυρούς...
φωτογραφία από 
Μια μέρα, εκεί που παίζαμε μου είπε εάν φάμε μια μικρή ουρίτσα από ουράνιο τόξο θα γίνουμε πολύχρωμοι! Κι έτσι, αποφάσισα να καταπιώ λίγο....
 φωτογραφία από
Μια άλλη μέρα έγινα γατούλα...λατρεύει τις γάτες...
 φωτογραφία από
Όταν διαβάσαμε τον καρυοθραύστη, έγινα βασίλισσα του κάστρου των ζαχαρωτών...
 φωτογραφία από
Μέχρι και μάγισσα Φρικαντέλα έχω γίνει...που μισώ τα κάλαντα και τις χαρούμενες παιδικές φωνές...
 φωτογραφία από
Ποια είναι η σχέση μου με το μακιγιάζ και την εμφάνιση; Παιχνιδιάρικη....όπως με όλα όσα κάνω....

 φωτογραφία από
Όλα είναι ένα παιχνίδι εάν έτσι, θέλουμε να τα δούμε...
 
 φωτογραφία από
Η ζωή έχει τα χρώματα που της δίνουμε! 
 φωτογραφία από
Μια μαμά χρειάζεται να προσαρμόζεται! 
 φωτογραφία από
Να επινοεί! 
 φωτογραφία από
Να είναι δημιουργική!
 φωτογραφία από
Καλή έμπνευση!
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε τοΘα το εκτιμούσα. :)

1 σχόλιο:

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...