Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Φτιάχνοντας μικρούς, μαγικούς κήπους με το παιδί μου!


Ένα δέντρο αρκεί...για να ζωντανέψει η φαντασία και να δημιουργήσετε με το παιδί σας ένα παραμύθι...
Η ομορφιά είναι στα απλά και μικρά, καθημερινά παιχνίδια...Μία γλάστρα, λίγα λουλούδια και πολύ φαντασία αρκούν...Φτιάχνουμε μικρούς, μαγικούς κήπους παιχνιδιού και χαράς...
Εκεί, ζουν ξωτικά του δάσους...
Ακολουθήστε το μονοπάτι της χαράς για να τα βρείτε...
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά να νιώσει ένα παιδί από αυτήν της αγάπης και της δημιουργίας...
Ο κόσμος όλος γύρω είναι υλικά δημιουργίας...Παιχνίδια μαγικά της φαντασίας...
Που θα βρω τις νεραϊδούλες των παραμυθιών; Πάμε καλά για την ονειροχώρα;
Μια βόλτα στα λιβάδια της χαράς, το παιχνίδι με το παιδί μου...

Ένας πολύχρωμος κόσμος λουλουδιών ζωντανεύει...
 Ποια είναι η τελευταία φορά που νιώσατε παιδί;
 από
Αξίζει να δοκιμάσετε αυτό το παιχνίδι...
Λένε πως η χαρά είναι να γελάς και να γυρίζεις σπίτι σου...
Όπως κι αν είναι αυτό...Είναι το σπίτι σου.Υπάρχουν πολλές μαγικές πόρτες παιχνιδιού, εκεί, έξω...Σε κάποιους ορατές σε άλλους αόρατες...
Ποια ήταν η τελευταία φορά που ενθουσιαστήκατε;
Πού πιστέψατε οτι βρήκατε κάτι μαγικό;
Με ένα παιδί βλέπεις τον κόσμο με άλλα μάτια...Κι όλα γίνονται μαγικά...
Βρείτε κι εσείς το δικό σας μονοπάτι ονείρου...κάπου εκεί έξω, είναι...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε τοΘα το εκτιμούσα. :)

4 σχόλια:

  1. Φανταστικά όλα..υπέροχα φίλη μου , είσαι άξια συγχαρητηρίων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικές οι εικόνες!!!μας ταξιδεύεις!!!!!!!!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που τα βρίσκεις και τα ανακαλύπτεις όλα αυτά; Μοιάζουν με το μαγεμένο δάσος. Θελω να τα φτιάξω όλα. Αν μου δίνεις άδεια, θα βάλω αυτή την ανάρτηση όπως είναι (είναι τόσο ωραία που δεν θέλω να κόψω τίποτα)στο ιστολόγιό μου, ΜΑΖΙ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ http://mazi-xeri-xeri.blogspot.com/ πάντα με τον σύνδεσμό σου, ως συνήθως. Αν δεν θέλεις να βάλω όλη την ανάρτηση θα αναρτήσω μονο μερικές φωτογραφίες. Όπως προτιμάς. Θα περιμένω απάντηση για να είμαστε εντάξει μεταξύ μας. Πες μου αν η απαντησή σου θα ισχύει και για άλλες αναρτήσεις σου που (οποσδήποτε) θα μου αρέσουν (έχω βρει τουλάχιστον 5 ακόμα, σου έχω πει και το έχω γράψει και στο μπλογκ μου, ότι το ιστολόγιό σου είναι ατελείωτο). ΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου, πολύ χαίρομαι που σου αρέσουν. Μπορείς να βάλεις 1-2 εικόνες και το link προς το Παίζουμε μαζί. Άλλαξε το κείμενο και γράψε ένα δικό σου που να παραπέμπει στο blog. Καλή συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...