Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Οι νάνοι για όνειρα γλυκά!


Κάθε βράδυ πριν να κοιμίσω την κόρη μου παίζουμε ένα παιχνίδι. Είμαστε νάνοι και συναγωνιζόμαστε ποιος θα φτιάξει το ωραιότερο σπιτάκι στο δάσος. Χθες μου είπε: Θα πάρω σπόρους μαγικούς και θα τους φυτέψω να βγει ένα σπιτάκι - μανιτάρι.
 Μια άλλη φορά μου είπε πως θα πάρει το ουράνιο τόξο και θα το κάνει τσουλήθρα να παίζει στην στέγη του σπιτιού της....
Θα κόψει, μου λέει,  μαλλιά από γοργόνες που τα έλουσαν σε μια πολύχρωμη λίμνη να τα βάλει στα παράθυρα να μπει φως....
Θα μαζέψει  καραμέλες και ζαχαρωτά και θα φτιάξει ένα καραμελόσπιτο...
Ύστερα, συζητάμε για το που θα χτίσουμε τα σπιτάκια μας...Σε έναν καταρράχτη με κρυστάλλινα νερά, μου λέει...
Θα κλέψει από μια νεράιδα μαγικά σποράκια ουράνιου τόξου θα τα φυτέψει στον κήπο και θα βγουν πολύχρωμα λουλούδια...
Ύστερα με βάζει να πω..."Τι υπέροχη ιδέα! Καλύτερη από την δική μου"....και χαίρεται...Μου αρέσει να παίζουμε τους νάνους...Κάνουμε τα όνειρα γλυκά και κοιμάται όπως στα παραμύθια....

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...