Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Σκέψεις που κάνω πριν να κοιμηθώ...


Όταν αποκτάς ένα παιδί, τα πάντα αλλάζουν.
Πριν και μετά δύο κόσμοι εντελώς διαφορετικοί.
Μπήκα κρυφά στο δωμάτιο της και την κοιτάω καθώς κοιμάται...
Λίγο πριν καθόμουν και διάβαζα ένα βιβλίο στο σαλόνι.Ένιωσα ένοχη κι ήρθα στο κρεβατάκι σου.
Να τι σκεφτόμουν.Τα έβαλα μαζί σου κόρη μου γιατί την ώρα που ντυνόσουν έπαιζες και καθυστερούσες να φορέσεις το φόρεμά σου. Επειδή δεν έπλυνες καλά τα χέρια σου. Επειδή έφυγες με βρώμικα παπούτσια. 
Σου φώναξα όταν κάτι σου έπεσε από το χεράκι σου. Όταν λέρωνες το τραπεζομάντηλο.Όταν μπουκωνόσουν με πολλές τσίχλες. Στην παιδική χαρά, σου φώναξα πολύ μπροστά στις φίλες σου επειδή έσπρωξες μία καθώς ανέβαινες...αλλά εσύ το είχες κάνει κατά λάθος.

Θυμάσαι, αργότερα, όταν διάβαζα που μπήκες μέσα με μία πληγωμένη έκφραση στο βλέμμα; Όταν σήκωσα τα μάτια μου, εκνευρισμένη από την διακοπή, στάθηκες διστάζοντας."Τι συμβαίνει"; σου φώναξα...
Κι εσύ δεν είπες τίποτα, παρά μόνο έτρεξες καταπάνω μου με φίλησες και μ' αγκάλιασες και τα μικρά σου χεράκια μ' έσφιξαν με τόση τρυφερότητα, όση μπορούσε να βάλει ο Θεός στην καρδούλα σου. Νιώθω ενοχές...

Η συνήθεια να βρίσκω λάθη παντού, να κατηγορώ τους άλλους - μήπως δεν έκανα τα ίδια όταν ήμουν μικρή; Όχι, πως δεν σε αγαπάω κορούλα μου...είσαι τα πάντα για μένα...αλλά είναι που χάνω το μέτρο και περιμένω πολλά από ένα τόσο δα μικρό κοριτσάκι. 
Η μικρή σου καρδιά είναι πελώρια και γεμάτη τρυφερότητα και καλοσύνη. Ήρθα μέσα στο σκοτάδι, πλάι στο κρεβάτι σου...μετανιωμένη. Αύριο θα παίξω μαζί σου...θα υποφέρω όταν πονάς, θα γελάω όταν γελάς...θα προσπαθώ να δαγκώσω την γλώσσα μου όταν ανεβαίνουν στο στόμα μου απότομες κουβέντες. Θα λέω, συνέχεια, μέσα μου "Μα είναι ένα μικρό κοριτσάκι -  μόνο ένα κοριτσάκι!"

Σε βλέπω μαζεμένο κουβαράκι στο κρεβατάκι σου, να κοιμάσαι αδύναμη...είσαι ακόμα, μωράκι. Σας χθες ήταν που ακουμπούσες το κεφαλάκι σου, αδύναμη στον ώμο μου.Σου ζήτησα πολλά, πάρα πολλά...


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

9 σχόλια:

  1. Πόσο σε νιώθω! Χρόνια Πολλά! Να' σαι καλά.Μιλάς στην καρδιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανείς δεν μπορεί να είναι τέλειος.Κάθε μέρα μαθαίνουμε
    Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσες φορές τους φωνάζουμε χωρίς λόγο! Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Ζέφη! Να περάσετε όμορφα! Έχεις μια υπέροχη οικογένεια!Και η Αντριάνα είναι πολύ τυχερή που είσαι μαμά της! Γιούλη Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα από Καρδίτσα! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΜΑ ΖΕΦΗ! Δεν μπορούμε να είμαστε τέλειοι!
    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ συγκινητικό... Κάποιες φορές περιμένουμε λογική απ τα μικρά αυτά πλασματάκια κι όμως η παιδική τους αφέλεια είναι τόσο μαγική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο αληθινό και πόσο πραγματικά συγκινητικό κείμενο... Γεμάτο αλήθειες και ειλικρίνεια. Μίλησε πραγματικά μέσα στην καρδιά μου και πιστεύω είναι αντιπροσωπευτικό της καθημερινότητας των γονιών με παιδιά αυτής της ηλικίας.

    Σ΄ευχαριστώ γιατί μου θύμισες κάτι πολύ σημαντικό, κάτι που είναι τοσο απλό αλλά τόσο ουσιαστικό που όμως πολλές φορές το αμελούμε:

    Είναι αυτά που έγραψες:
    "αλλά είναι που χάνω το μέτρο και περιμένω πολλά από ένα τόσο δα μικρό κοριτσάκι"..."Σου ζήτησα πολλά, πάρα πολλά..."


    Πολλές φορές κολλάει στο μυαλό μας αυτό που απαιτούμε και ξεχνάμε από ποιόν το απαιτούμε!

    Ας προσπαθούμε λοιπόν όλοι να το θυμόμαστε αυτό, ένα μικρό αλλά τόσο σημαντικό πράγμα που τόσο εύκολα μπορεί να ξεχνάμε πάνω στην κούραση και την φούρια της καθημερινότητάς μας!!!

    Keep up the good work!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα λόγια σου με έκαναν να δακρύσω, να δακρύσω πολύ! Πραγματικά έτσι ακριβώς αισθάνομαι! Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να κοιτάξω πιο βαθιά μέσα μου και να αναλογιστώ κάποια πράγματα! Συχνά προσεύχομαι στο Θεό να γίνω καλύτερη μητέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω! Πόσες φορές έχω νιώσει κι εγώ έτσι! Τύψεις για τις συμβουλές και τα μαλώματα! Πολλές φορές τα θέλουμε ρομπότ! Είναι κι αυτά πολύ άτιμα μερικές φορές όμως! Καμιά φορά αναρωτιέμαι: 'Ολη μέρα θα πρέπει να λέω τι να κάνουν, ποιο είναι το πρόγραμμα, πότε θα φάνε και όλα όσα λέμε οι μαμάδες! Μήπως είμαι μια κουραστική μαμά; Αλλά ο άντρας μου με καθησύχασε λέγοντάς μου πως έτσι πρέπει για να μάθουν αυτά που ΕΜΕΙΣ θεωρουμε σωστά και απαραίτητα για να γίνουν σωστοί άνθρωποι! Όλα αυτά και μετά τα κοιτάς με τρυφερότητα και θες να τα ζουλίζεις να τα λιώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...