Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Πώς να φτιάξετε μια ζεστή γωνιά με όμορφο φωτισμό, σπίτι σας!


Είναι υπέροχο να γυρνάς σπίτι. Μου αρέσει πολύ να μπαίνω μέσα και να έχω φτιάξει σ' αυτό, μικρές, ζεστές γωνιές με όμορφο φωτισμό. Με ηρεμεί και μου φτιάχνει την διάθεση.
Ανακάλυψα πώς υπάρχουν μερικά μαγικά αστέρια στην ανοιξιάτική συλλογή ειδών του Oladeco. Μπορούν να διακοσμήσουν υπέροχα το σπίτι μας, τον κήπο, ή το παιδικό δωμάτιο. 
Το φωτιστικό Starlightz είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από 100% μη αναφλέξιμο χαρτί και μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα στο παιδικό δωμάτιο ή ακόμα και πάνω από την  κούνια του μωρού. 
Κάθε αστέρι είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά από φυσικά υλικά και με οικολογική συνείδηση.Τυπώνεται, κόβεται και κολλιέται με το χέρι, κάτι που καθιστά κάθε κομμάτι λίγο διαφορετικό από κάθε άλλο και μοναδικό.

Ένα είναι σίγουρο όπου και να τα στολίσετε  αυτά τα αστέρια θα κλέψουν τις εντυπώσεις. Είναι πραγματικά, υπέροχα!
Η συσκευασία που θα τα βρείτε περιέχει ένα ένθετο με αναλυτικές οδηγίες για το πώς να ξεδιπλώσετε και να βάλετε το άσπρο καλώδιο. Είναι πολύ εύκολο να συναρμολογηθούν!  
Χαρίζουν στο σπίτι μια απίστευτη ηρεμία και χαλάρωση. 
Τώρα, που μπήκε η Άνοιξη και μπορείτε να περνάτε τα βράδια σας στην βεράντα ή στον κήπο, τα αστέρια αυτά είναι μια εξαιρετική ιδέα διακόσμησης. Η ατμόσφαιρα, την νύχτα θα γίνει μαγική. 
Το σπίτι  ζωντανεύει στο φως αυτών των αστεριών! Τα υπέροχα,  αυτά, οικολογικά φωτιστικά, θα βρείτε εδώ!
 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 



12 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα. Και έχουν καλή τιμή...Εμένα μου αρέσουν να κρέμονται από το ταβάνι...4-5 Τα έχω στο σπίτι και μου έδωσες ιδέα να τα βάλω και στο κήπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια είναι! Λέω να πάρω και να τα κρεμάσω πάνω από την σκηνή του μικρού μου ινδιάνου! Θα του κάνω έκπληξη. Αντωνία, Γλυφάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς δεν έχουμε κήπο.Έχουμε μπαλκόνι. Εκεί θα τα βάλουμε! Θα τα ανάβουμε το βράδυ και θα κάνουμε ατμόσφαιρα! Λία, ΠΑΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω ξετρελαθεί...τέλεια...καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω ξετρελαθεί...τέλεια...καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά είναι πολύ όμορφα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα στολίσω. Peggy είναι χαρά να είσαι μαζί μας! Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Passei para uma visitinha.
    As estrelas são muito bonitas e decorativas... amei!!!
    Seu blog é muito bonito.

    º°❤ Bom fim de semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿ ✿⊱╮Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τόσο όμορφα!!!Τι ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα φωτιστικά!!!Και σε πολύ καλή τιμή!!!Μάλλον θα του πάρω κανένα για το δωμάτιο του όταν θα τον μετακομίσουμε από το δικό μας!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα που είναι!Μαλλον θα του πάρω κανένα για όταν τον μετακομίσουμε στο δωμάτιο του από το δικό μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...