Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Τι να ψηφίσω στις εκλογές;

Εκλογές, σήμερα. Είναι από τις πιο κρίσιμες που έχουν γίνει ποτέ στην χώρα μας λένε. Εγώ πάλι, νομίζω ότι κάθε μέρα που περνάει και την αφήνουμε να περάσει και δεν αλλάζουμε, είναι το ίδιο κρίσιμη. Η κρίση στην χώρα μας είναι βαθιά πολιτισμική. Λίγες μέρες πριν περπατάμε με την κόρη μου και συζητάμε. Μαζί της συζητάω όλα τα σοβαρά. "Τι να ψηφίσω στις εκλογές";
"Μανούλα, ψήφισε την Μηλίτσα (Ντενεκεδούπολη), εγώ αυτήν ψήφισα είναι η καλύτερη". Τα παιδιά μας έχουν την πιο καθαρή ματιά στον κόσμο...Γι ' αυτά όλα είναι απλά και όμορφα.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

1 σχόλιο:

  1. Σωστη η Αντριαννα!!
    Εμεις πηγαμε μαζι με την κορη μου,
    και στο παραβαν!!
    Η μικρη δε,εριξε στην καλπη το ψηφοδελτιο μου!
    Πιστευω πως αυτοι που επελεξα,αν βγουν να πραξουν με γνωμωνα την λογικη κι οχι το πορτοφολι.
    Γιατι το μελλον ανηκει στα παιδια μας και θελω πολυ να βλεπω ευτυχισμενα χαμογελαστα παιδικα προσωπακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...