Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Συγκλονιστικό βίντεο.

Το βίντεο που θα παρακοληθήσετε είναι συγκλονιστικό. «Κάποιες φορές κάποιος σε πονάει τόσο πολύ, που στο τέλος σταματάς να πονάς. Μέχρι κάτι να σε κάνει να νιώσεις πάλι. Και τότε όλα επιστρέφουν. Κάθε λέξη, κάθε πόνος, κάθε στιγμή. Πώς μπορείς να καταλάβεις από πού ξεκίνησαν; 
Ακόμα και αν ρωτήσεις, δεν ακούς στην πραγματικότητα, δεν βλέπεις, δεν αισθάνεσαι.Δεν θυμάσαι την ιστορία μου, δεν έχεις περάσει αυτά που πέρασα εγώ, δεν είδες αυτά που είδα εγώ».
Η ταινία μικρού μήκους ονομάζεται ReMoved και ακολουθεί την συναισθηματική ιστορία μέσα από τα μάτια ενός μικρού κοριτσιού που την παίρνουν από το σπίτι της και τοποθετείται σε ανάδοχη οικογένεια. 
"Το παρελθόν μου με καθορίζει, είμαι αυτό που είμαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...