Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Νέα βιβλία από τις εκδόσεις Λιβάνη


Αυτήν την εβδομάδα η κόρη μου διάβασε τρία υπέροχα βιβλία από τις εκδόσεις Λιβάνη.  Το πρώτο βιβλίο έχει τον τίτλο  "Πού πάει ένα μπαλόνι όταν φεύγει από το χέρι σου"  από την εξαιρετική Θεοχάρη Άννη. Κατάλαβα ότι της άρεσε πάρα πολύ γιατί το τελείωσε αμέσως κι άρχισε να μου λέει με πολύ ενθουσιασμό την ιστορία. Θα το βρείτε από τις εκδόσεις Λιβάνη εδώ
Λίγα λόγια για το βιβλίο. Η Μελίτα, ένα ζωηρό μικρό μπαλόνι, κάθε βράδυ έβλεπε στον ύπνο της ένα όνειρο για κάποιο πολύ ξεχωριστό μέρος, το Μπαλάι. Έτσι, μια μέρα, χωρίς να ρωτήσει τη μητέρα της, ξεκίνησε για ένα μεγάλο ταξίδι. Ένα ταξίδι με πολλά απρόοπτα, που τη γέμισε γνώση και ευτυχία!
Το δεύτερο βιβλίο που διάβασε η κορούλα μου έχει τον τίτλο  Φιστίκιος Αιγινήτης του Μάνου Γαβρά και το τρίτο Φιστίκιος Αιγινήτης 2. Θα τα βρείτε  εδώ. Αξίζει να τα διαβάσουν τα παιδιά μας, είναι βιβλία γραμμένα με πολύ χιούμορ, στην γλώσσα των παιδιών, οπότε διαβάζονται πολύ εύκολα. 
Λίγα λόγια για τα βιβλία. Φιστίκιος ο Αιγινήτης "Εγώ ένα έχω να σας πω. Μπορεί να είμαι ο πιο κοντός στην τάξη και να με κοροϊδεύουν όλοι, μπορεί η Αφροδίτη που είναι η ωραία της τάξης και μου τρέχουν τα σάλια όποτε τη βλέπω να μη με θέλει και πολύ -μάλλον καθόλου-μπορεί να μη με λένε Ηρακλή αλλά Φιστίκη, αλλά εγώ σε αυτό το βιβλίο και με μπρατσαράδες θα τα βάλω και με τέρατα και με τους θεούς τους ίδιους αν χρειαστεί και ήρωας θα γίνω -άντε στη χειρότερη ολυμπιονίκης- και το μωρό θα το ρίξω στο τέλος.
Κι αν δεν προλάβω να γίνω ήρωας σε αυτό το βιβλίο, τότε θα γίνω στο επόμενο ή στο παραεπόμενο. Άντε, τα λέμε μέσα στο βιβλίο, παιδιά. Και μη βιαστείτε να με κοροϊδέψετε γιατί πίσω έχει ο Φιστίκης την ουρά, που λένε και οι μεγάλοι".
"Φιστίκιος ο Αιγινήτης 2" "Είχα μια κρυφή ελπίδα ότι τώρα που έχω γίνει και λίγο φίρμα με το πρώτο βιβλίο που μου έγραψε ο κύριος Μάνος –να ’ναι καλά ο άνθρωπος–, η Αφροδίτη, που είναι και η ωραία της τάξης, θα μου έδινε επιτέλους λίγη σημασία, ρε παιδί μου. Αλλά, δυστυχώς, τζίφος η υπόθεση. Αυτή, άμα δε γίνω μπεστ σέλερ στους New York Times στη χειρότερη, ούτε να με βλέπει δε θα θέλει. Είναι που έχει «χαμηλά στάνταρτς», που σας έλεγα και στο πρώτο βιβλίο.Άντε να δούμε μήπως καταφέρω τίποτα στο δεύτερο βιβλίο, το Αρχαία Ελλάδα, Έχεις Ταλέντο, μπας και το ρίξω το μωρό στο τέλος, γιατί, αν συνεχίσω έτσι –και κοντός και single–, δε με βλέπω να την παλεύω για πολύ ακόμα. Άντε, τα λέμε μέσα στο βιβλίο, παιδιά. Και μη βιαστείτε να με κοροϊδέψετε, γιατί πίσω έχει ο Φιστίκης την ουρά, που λένε και οι μεγάλοι." Καλή ανάγνωση! Θα είναι σίγουρα απολαυστική! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...