Όμορφος τρόπος για να μιλήσουμε στα παιδιά μας για το πέρασμα του χρόνου και την εναλλαγή των τεσσάρων εποχών. Φτιάχνουμε μαζί τους ένα δέντρο με τις 4 εποχές. Καλό παιχνίδι!
4.8.15
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
το... πA.I.χνίδι αλλιώς!
pA.I.zoume mazi. Blog Design by Gisele Jaquenod and Birdie
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου