4.8.15

Οι 4 εποχές σε ένα δέντρο.

Όμορφος τρόπος για να μιλήσουμε στα παιδιά μας για το πέρασμα του χρόνου και την εναλλαγή των τεσσάρων εποχών. Φτιάχνουμε μαζί τους ένα δέντρο με τις 4 εποχές. Καλό παιχνίδι!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου