Όμορφη ιδέα για να απασχολήσουμε τα παιδιά μας όταν κάνει πολύ ζέστη και είναι μέσα στο σπίτι. Θα χρειαστούμε ένα κουτί απο δημητριακά και ξυλάκια. Καλή επιτυχία!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
το... πA.I.χνίδι αλλιώς!
pA.I.zoume mazi. Blog Design by Gisele Jaquenod and Birdie
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου