Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Ποιος θυμάται τον Δον Κιχώτη σε κινούμενα σχέδια στην τηλεόραση;

Related image
Ο Δον Κιχώτης σε κινούμενα σχέδια υπήρχε ανεξίτηλα γραμμένο στο μυαλό μου. Θυμάμαι όταν ήμουν πολύ μικρή πριν πάω σχολείο, τα μεσημέρια που περιμένα να ανοίξει η τηλεόραση για να μην χάσω λεπτό απο το Δον Κι Χώτη, το απόλυτο πρότυπο και ήρώά μου. 
Όταν πέθανε, έκλαιγα πολύ για τον θάνατό του τρεις μέρες... Μεγάλη απώλεια, ήταν ο αγαπημένος μου ήρωας και θα ΄λεγα ότι και μετά στην ζωή μου κυνήγησα πολλές φορές μύλους...
Related image
Παρακολουθήστε το βίντεο με το τραγουδάκι της αρχής!
Αλλά και αυτό το αγαπούσα πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...