Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Θέλω να πάω εκεί τώρα!


Είναι μέρη μαγικά! Τα κοιτάζω...και τα ξανακοιτάζω. Θέλετε να πάμε;Μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια του μυαλού.Έστω, με την φαντασία μας. 
Κάμπινγκ πάνω στα δέντρα!Πώς το βρίσκετε; Συναρπαστικό, ακραίο; Μου αρέσει πολύ! Αλλά δεν είμαι σίγουρη εάν θα μπορούσα να κοιμηθώ.
Μία σπηλιά, κάτω από μία παγωμένη λίμνη, στην Ισλανδία! Το φως του ήλιου περνάει κάτω από τον πάγο...Δεν έχω λόγια!
Η ήρεμη θάλασσα στην Πορτογαλία...Μέρος βγαλμένο από παραμύθι...
Η λίμνη των κρυστάλλων στο Μεξικό...
Νομίζω εάν περπατούσα εκεί, και οι  πατούσες μου ήταν πλάι στις πατούσες της κόρης μου, θα έβλεπα τον κόσμο με άλλα μάτια.Υπάρχουν, όμως και στην ζωή μας τέτοια περάσματα...τα βλέπουμε, όμως;
Ένα υπέροχο φαράγγι...στην Καλιφόρνια. Χάνομαι στα κρυστάλλινα νερά...Γυρνώ το βλέμμα μου ψηλά...να δω το φως.
Απόλαυση στην Αλβέρτα του Καναδά!
από
Τι λέτε ανεβαίνουμε, τώρα, μέχρι τις στέγες...των ονείρων; Βαρκελώνη των χρωμάτων!  
Πόλη ονειρική! Από ψηλά, βλέπεις τον κόσμο διαφορετικά...
Βενετία...Παιχνίδια στο νερό!
Ιρλανδία. Χαμένοι στο πράσινο...Ο κόσμος μας, ένα υπέροχο μέρος ν΄ανακαλύψεις!
Παλαιοκαριά.Τρίκαλα...Η Ελλάδα μας.
Βρείτε κι εσείς το δικό σας μαγικό πέρασμα....
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

3 σχόλια:

  1. αν βρεθει ΕΝΑΣ ανθρωπος που δεν του αρεσε το αρθρο και οι φωτογραφιες θα ειναι πολυ περιεργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες εικόνες αλλά σε δύσκολες εποχές που στις περισσότερες οικογένειες οι φετινές διακοπές είναι άπιαστο όνειρο. Ας είμαι όμως και αισιόδοξη γιατί αν δεν κάνουμε όνειρα δενμπορούμε να πορεύτουμε με ευτυχία! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω, απόλυτα, μαζί σου...Τα μεγαλύτερα ταξίδια γίνονται με το μυαλό, τις περισσότερες φορές. Ας ταξιδέψουμε με την φαντασία. Ίσως, να μπορέσουμε, κάποτε, ξανά, να κάνουμε κάποια από αυτά τα όνειρα πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...