Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Μην μου πείτε ότι φοράτε αθλητικά παπούτσια στην παιδική χαρά; Εγώ τρέχω και δεν φτάνω!


Κάθε φορά που πηγαίνω με την κόρη μου στην παιδική χαρά, τρέχω με τα αθλητικά παπούτσια μου και δεν φτάνω. Μην μου πείτε ότι κι εσείς, ακόμα, αθλητικά ή άνετα παπούτσια φοράτε;
Η μόδα έχει αλλάξει! Δείτε λίγο! Μήπως πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό; Τα κοιτάω, τα ξανακοιτάω και δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω.
Πάντα μου άρεσε να φαίνομαι κομψή αλλά από τότε που απέκτησα την κόρη μου όπου και να πάω έχω ανάγκη να φοράω πάντα ή να έχω μαζί μου ένα ζευγάρι ίσια για περπάτημα ή καλύτερα τρέξιμο. Πολύ τρέξιμο...Εσείς; 
  
Είμαι μαμά. Μεταμορφώνομαι σε ότι θέλεις για να φωτίσω τα όνειρά σου και να σε κάνω χαρούμενο! Μαθαίνω την τέχνη της ζωής.

Καλώς ήρθατε στο κόσμο μας. 


  Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


2 σχόλια:

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...