1.9.11

To Παίζουμε μαζί, στην ΕΡΤ 3!



To Παίζουμε μαζί, την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου  στην εκπομπή, της ΕΡΤ 3,  5+,  με την Έλσα Ποιμενίδου την οποία και ευχαριστώ πολύ! (ώρα έναρξης της εκμπομπής 5:15)

Θα είμαστε, ζωντανά, με δορυφορική σύνδεση, στο παιδικό δωμάτιο της κόρης μου και θα δούμε  πώς μπορούμε να απασχολήσουμε δημιουργικά τα παιδιά μας και να παίξουμε όμορφα παιχνίδια χρησιμοποιώντας, πολύ απλά υλικά!

Σας περιμένω όλους!
Ζέφη 
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


4 comments:

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Ζέφη! Το blog σου είναι παραμυθένιο. Υπέροχες ιδέες, πανέμορφα κείμενα. Συνέχισε, έτσι...
Μαρία. Αντ.

Γωγώ είπε...

Κι απο μενα καλη επιτυχια για την αυριανη σου εμφανιση!!
Την παρακολουθω την εκπομπη 5+
Φιλια πολλα απο την ομορφη Θεσσαλονικη!!

paizoumemazi είπε...

Σ΄ευχαριστώ Γωγώ μου...Η Θεσσαλονίκη είναι πόλυ μαγική! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Ζέφη! Υπέροχες και οι δύο!!!!
Γιώργος

Δημοσίευση σχολίου