To Παίζουμε μαζί, την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου στην εκπομπή, της ΕΡΤ 3, 5+, με την Έλσα Ποιμενίδου την οποία και ευχαριστώ πολύ! (ώρα έναρξης της εκμπομπής 5:15)
Θα είμαστε, ζωντανά, με δορυφορική σύνδεση, στο παιδικό δωμάτιο της κόρης μου και θα δούμε πώς μπορούμε να απασχολήσουμε δημιουργικά τα παιδιά μας και να παίξουμε όμορφα παιχνίδια χρησιμοποιώντας, πολύ απλά υλικά!
Σας περιμένω όλους!
Ζέφη
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 
4 comments:
Καλή επιτυχία Ζέφη! Το blog σου είναι παραμυθένιο. Υπέροχες ιδέες, πανέμορφα κείμενα. Συνέχισε, έτσι...
Μαρία. Αντ.
Κι απο μενα καλη επιτυχια για την αυριανη σου εμφανιση!!
Την παρακολουθω την εκπομπη 5+
Φιλια πολλα απο την ομορφη Θεσσαλονικη!!
Σ΄ευχαριστώ Γωγώ μου...Η Θεσσαλονίκη είναι πόλυ μαγική! Φιλιά!
Μπράβο Ζέφη! Υπέροχες και οι δύο!!!!
Γιώργος
Δημοσίευση σχολίου