Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Το καλύτερο δώρο! Δίνω αίμα!


Όταν ήμουν πιο μικρή , γύρω στα είκοσι, έδινα αίμα, μία φορά, τουλάχιστον, το χρόνο. Το καλύτερο δώρο που μπορούμε, όλοι μας, να κάνουμε είναι να δώσουμε αίμα. 

Η χώρα μας, δυστυχώς, έχει πρωτιά στα τροχαία ατυχήματα. Έχω χάσει όταν ήμουν μικρή σε ηλικία, έναν πολύ καλό μου φίλο...πλησιάζαν Χριστούγεννα.  Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος. Θα τον θυμάμαι πάντα...Πριν φύγει, οι συγγενείς του δώρισαν τα όργανά του. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από το να χαρίζεις ζωή...Υπάρχει και ζει κάπου, εκεί, ανάμεσά μας...

Έχω δώσει αίμα, πολλές φορές  και ειλικρινά σας λέω δεν πονάει καθόλου και μετά δεν παθαίνεις απολύτως τίποτα. Φέτος, λέω να πάω να δώσω, ξανά. Θα ήθελα πολύ να σας συναντήσω, εκεί, μαζί μου.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...