Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Σκέψεις για τα Χριστούγεννα που έρχονται...



 Κάτι που μου άρεσε να κάνω από μικρή είναι  να ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και να ονειρεύομαι τα Χριστούγεννα που έρχονται. Λατρεύω να βλέπω στο ταβάνι την αντανάκλαση από τα φωτάκια. Με ηρεμεί, απόλυτα...
Την Νύχτα των Χριστουγέννων μου αρέσει να ξυπνάω νωρίς το πρωί, μετά τα μεσάνυχτα και να πηγαίνουμε βόλτα στους φωτισμένους  δρόμους, μιας πόλης που μόλις ανακάλυψα! Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλύτερο δώρο για μένα από ένα ταξίδι ανακάλυψης.
Μου αρέσει, επίσης, πολύ, να κάθομαι και να περιμένω, ένα τραμ, στολισμένο με φωτάκια, χριστουγεννιάτικα! Και το πιο μαγικό είναι ότι δεν ξέρω που ακριβώς θα με πάει, επειδή είναι η πρώτη φορά που το παίρνω!
Λατρεύω να κοιτάζω τις βιτρίνες καταστημάτων που είναι στολισμένες και μερικές φορές τις χαζεύω τόσο, ειδικά όταν πρόκειται για την επιτομή της κομψότητας, τόσο που μπορεί να σκοντάψω. 
Στην θέα ενός όμορφου χριστουγεννιάτικου δέντρου, παραμένω, πάντα, ένα μικρό παιδί που το κοιτάζει μαγεμένο.
Όταν τελειώνει κάθε γιορτή, νιώθω την ανάγκη να βγω και να περπατήσω λίγο μόνη μου. Πόσο μου αρέσει να βρω και να κάτσω  σ΄ένα παγκάκι και να σκέφτομαι.  Παρατηρώ τα φωτάκια στους δρόμους ν΄αναβοσβήνουν και τις  αντανακλάσεις τους να φαίνονται στο βρεγμένο δρόμο. 
Άλλες φορές, σκέφτομαι πόσα έχω και πόσα δεν έχω εκτιμήσει, πολλές φορές σωστά και πόσα, ακόμα, δεν έχω κάνει.
Αλλά, πάλι, υπάρχει πάντα το  δώρο που λέγεται ζωή κι αγάπη! Και που σε κάνει να γελάς και να γιορτάζεις!
Τι θα ΄θελα να πώ στην κόρη μου, να ξέρει όταν μεγαλώσει; Να μην φοβάται. Η ζωή είναι γιορτή.Όταν τα φώτα σβήνουν, η γιορτή δεν τελείωσε.
   
Η γιορτή είναι μέσα μας. Καλές γιορτές σε όλους μας!


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 

5 σχόλια:

  1. Κι εγώ το παθαίνω, τώρα τις γιορτές...πόσο σε καταλαβάινω. Λία, Σέρρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΠΑΙΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζέφη τι γλυκός άνθρωπος που είσαι, με σπάνια ευαισθησία και με έναν τρόπο ιδιαίτερο και χαρισματικό το μεταδίδεις και στους άλλους, και ας μην σε γνωρίζουν. Να χαίρεσαι αυτό που ζείς σου εύχομαι και όλα τα όνειρα σου να βγαίνουν αληθινά. Τέτοιους ανθρώπους μ'αρέσει να γνωρίζω....χαίρομαι που σε γνώρισα...και που ξέρεις μπορεί να συναντηθούμε σε κάποιο απο αυτά τα τραμ που έρχονται....ε! κοίτα έρχετε κι άλλο! το πέρνουμε?
    ''Τι θα ΄θελα να πώ στην κόρη μου, να ξέρει όταν μεγαλώσει; Να μην φοβάται. Η ζωή είναι γιορτή. Όταν τα φώτα σβήνουν, η γιορτή δεν τελείωσε. ''
    Καλές Γιορτές σου εύχομαι...ολο το χρόνο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ΄ευχαριστώ πολύ Evita μου για τα γλυκά σου λόγια! Μακάρι να είμαι έτσι...θα ήθελα πάντως. Θα χαρώ πολύ να ταξισέψουμε κάποια μέρα μ' ένα τέτοιο τραμ και να μιλήσουμε. :) Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία και μέσα από την καρδιά μου η ευχή να είσαι εσύ και όλοι όσοι αγαπάς πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...