Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Παιχνίδια στις σκάλες!


Μου αρέσει πολύ να ανεβαίνω...παντού, σε σκάλες μικρές και μεγάλες. Πριν την κόρη μου, νόμιζα ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο μαγικό από το να ανεβαίνεις  μία σκάλα στην φύση και να πατάς σε ξεραμένα φύλλα. Και βέβαια, μου άρεσε τόσο πολύ το άγνωστο.
thisboythatgir
Ύστερα, συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν γίνεται να το κάνω κάθε μέρα αλλά θα μπορούσα να δοκιμάσω ν' ανεβαίνω στην σκάλα της φαντασίας. Κι εάν δεν υπάρχει, να την βρω...
houzz
Όταν, απέχτησα την κόρη μου κατάλαβα πώς η καλύτερη μουσική, είναι η φωνή της...όταν μετράει, ανεβαίνοντας σκαλιά.
redesigningsarah
Κι ότι κάτω από τις σκάλες είναι πολύ συναρπαστικό μέρος να κρύβεσαι. Σαν τότε, που ήμουν παιδί και το έκανα κι εγώ.
redesigningsarah
Αλλά αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι που όταν με κόπο φτάσεις ψηλά, καταλαβαίνεις ότι το ταξίδι άξιζε...
violethavok.tumblr
Υπάρχουν, εκεί, έξω πολλές σκάλες ονείρου.
Ο δρόμος δεν είναι πάντα ευθεία...
Αλλά, όταν τις ανέβεις, γίνεσαι ένα με τα σύννεφα! 
Εάν μου έλεγαν...τι αξίζει τελικά;  "Να παίζεις με την φαντασία"!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


6 σχόλια:

  1. Κάθε φορά που γράφεις μιλάς στην καρδιά μου...Ματίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικό, όπως και η όλη ιδέα του Blog!!

    Καλώς σε βρήκα,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφα που τα γραφεις.... και τι υπεροχες φωτογραφιες! Σαν να ειμαι σε ονειρο μεσα καθε φορα που διαβαζω τις αναρτησεις σου! Σαν να εισαι μεσα στα ονειρα μου.....
    Τι καλα,Ζεφη μου........ :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...