Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Μήπως μεγάλωσα; Παίξτε με το παιδί σας, αλλιώς!


Παρατηρώντας το παιδί μου συνειδητοποιώ ότι βλέπω, στενά, την έννοια παιχνίδι. Μήπως, μεγάλωσα; Θα σας πω τι συμβαίνει, συχνά, στα συρτάρια της κουζίνας μου κι εγώ "αναστατώνομαι". 
Η κόρη μου, κάθε φορά που μαγειρεύω, πάει και βγάζει από εκεί τα γάντια που βγάζω από το φούρνο το φαγητό. Και τα πάει στο δωμάτιό της και εκεί εξαφανίζονται. Όχι, ακριβώς, γίνονται κρεβατάκια για τα αρκουδάκια της. Μήπως μεγάλωσα; Ποιος είπε ότι τα θαύματα, συμβαίνουν μόνο στα παραμύθια; 
Θέλω να πω, συνήθως, όταν το παιδί σας ζωγραφίζει, αυτό, φαντάζομαι πώς θα το κάνει πάνω σε χαρτί. Μια ιδέα που το παιδί σας, πιστέψτε με, θα βρει, εξαιρετική είναι να δοκιμάσετε να ζωγραφίσετε τα κράκερ σας! Απολαυστικό. Θα χρειαστείτε χυμό μήλου που  τον ανακατεύετε με χρώματα ζαχαροπλαστικής. Ύστερα, δίνετε στο παιδί σας τα πινέλα να γίνει ζωγράφος! 
Κι εάν έχετε σπίτι, καραμέλες, δοκιμάστε μία φορά να μην τις φάτε με το παιδί σας παρέα! Φτιάξτε ρομπότ από καραμέλες! Εξαιρετική ιδέα! 
Την επόμενη φορά που θα αναστατωθείτε όπως κάνω κι εγώ, αναρωτηθείτε μήπως, βλέπετε "στενά" την έννοια παιχνίδι; Μήπως, ήρθε η ώρα να δούμε τον κόσμο με τα μάτια των παιδιών μας;

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


4 σχόλια:

  1. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!!! :) Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμβαίνει όντως συχνά... αυτή η "αναστάτωση" με τόσα που έχει η μικρή μου στο δωμάτιο της, θα μπορούσα να τα κρεμάσω όλα επάνω της και να την κάνω σταντ με τα απαραίτητα για την κουζίνα (κουτάλες, τσιμπίδες, δίσκους,πετσέτες, γάντια κ.λ.π.) για της απόκριες.. χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalispera! poly wraies kai dimioyrgikes ideess!! exw vraveiaki gia sena sto blog moy ! perna na to paralaveis... filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις! και εγώ όταν ''αναστατώνομαι'' προσπαθώ να συγκρατηθώ ..... και να παίξω μαζί της με ότι εκείνη ανακαλύπτει! Μαγεία! τι γίνετε όμως όταν είμαι πραγματικά κουρασμένη και βιάζομαι να μαγειρέψω ή να συμμαζέψω? απλά το αναβάλλω και απέχω από το παιχνίδι για να μην της το χαλάσω και μετα μαζεύω και τα ασυμμάζευτα..:)φιλια και νασαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...