Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Τα υφασμάτινα σπιτάκια της Win Green!


Ποιο παιδάκι  δεν θα ήθελε να περάσει μία μέρα, στην εξοχή να μαζεύει λουλούδια μαζί με νεράιδες, σ' ένα σπιτάκι, κάπου στο δάσος; 
Κι αυτό το σπιτάκι είναι  μαγικό, βγαλμένο στην κυριολεξία, από παραμύθι. Κάντε κι εσείς μια ευχή. Κι ίσως βγει αληθινή!
Παίξτε ατελείωτες ώρες με το παιδί σας σ' αυτά τα μοναδικά σπιτάκια που θα βρείτε  εδώ από την Win Green. 
Νομίζω ότι τα όνειρα είναι για να πραγματοποιούνται! Πάντως, εμένα, σπίτι μου τις τελευταίες μέρες που είμαι άρρωστη κυκλοφορεί μια νεράιδα με το μαγικό της ραβδάκι που μου ζητάει να μου κάνει "γκλιν γκλιν" να γίνω καλά! Και νομίζω πώς θα με κάνει! 
Κι αν, πάλι, θέλετε να γίνετε γενναίοι πυροσβέστες, αυτό εδώ είναι το σπιτάκι των ονείρων σας! Έχει τα πάντα για την τέλεια αποστολή. Ποιον θα σώσετε σήμερα; Χθες η κόρη μου είδε ένα γατάκι πάνω σε δέντρο που δεν μπορούσε να κατέβει και μου φώναζε να πάρουμε τους πυροσβέστες.
Αλλά και για τους φυσιολάτρες αυτό εδώ είναι το τέλειο εξοχικό σπιτάκι! Μια μέρα στην εξοχή και όλα κυλούν πιο ήρεμα, πιο αρμονικά. Θέλω να παίξω κι εγώ! 
Μαγικό να έχεις ένα παιδί. Ανακαλύπτεις τον κόσμο απ΄την αρχή! Θέλεις να παίξεις. Υπάρχει αλήθεια, κάτι πιο συναρπαστικό από αυτό;
Καλό παιχνίδι! Όλα είναι έτσι, κι αλλιώς ανακάλυψη! 
Μην ξεχάσετε να διαβάσετε,  αυτό  το άρθρο, κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να  αγοράσετε τα προϊόντα.  Κάντε κλικ πάνω στις ονομασίες τους για να τα βρείτε. 



5 σχόλια:

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...