Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Δεν ξέρω τι περνάς…

Which motivational aspect of Life inspires you to be the individual you already are or want to be?
Δε θα σου πω ψέματα. Δε σε καταλαβαίνω. Δε μπορώ να μπω στη θέση σου. Φοβάμαι. Ούτε ψύλλος στο κόρφο σου δε θα ήθελα να είμαι.
Ξέρω, πως όλοι σου λένε πως σε νιώθουν, πως ξέρουν τι περνάς… Σου δίνουν συμβουλές, σου λένε τι θα έκαναν οι ίδιοι αν ήτανε στη θέση τη δική σου. Σου λένε να είσαι δυνατός, σου λένε να μην σπάσεις…
I_HAVE_ALWAYS_PERCEIVED_BIRDS_TO_BE_FREE._BIRDS_CAN_FLY_AWAY_AND_LEAVE_A_PLACE_WHENEVER_THEY_WANT_TO_YET_MOST_BIRDS_STAY_IN_THE_SAME_PLACE._I_GUESS_IT'S_BECAUSE_THEY'RE_FREE_WHERE_THEY_ARE
Εγώ όμως όχι. Δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι πρέπει να σου πω. Δεν ξέρω τι είναι σωστό, τι είναι λάθος. Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο να κάνεις.
Εγώ είμαι έξω από το χορό. Στα μαλακά. Εσύ είσαι που τραβάς το ζόρι.
digital collage
Δε θα σου πω ψέματα λοιπόν. Ιδέα δεν έχω για το τι περνάς.
Buy The Deep: 36"x36". Edition #4 of 30, a Digital on Paper by Mallory Morrison from United States. It portrays: Water, relevant to: blue, surreal, underwater, water, white, woman, dark, dream, dress, ethereal, falling, help Underwater photography. The image is printed on archival Canson Platine paper. Trimmed with a 1"-2" boarder for framing. This is a limited edition of 30, signed and numbered on back of print. Certificate of authenticity is numbered and signed.
Θέλω όμως πολύ, κάπως να σε βοηθήσω…
Milky way path
Άσε με μόνο να είμαι δίπλα σου. Δε θα σου μιλάω. Δε θα σε συμβουλεύω. Δε θα σε ενοχλώ.
lsleofskye: “ Sandbank, Ontario ”                                                                                                                                                                                 More
Άσε με μόνο να είμαι δίπλα σου. Έτσι τουλάχιστον, θα ξέρεις πως δεν είσαι μόνος.
Άσε με να μια δίπλα σου. Θα ξέρεις, πως κάποιος, προσεύχεται μαζί σου…
...trying...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...